załącznik nr 1-treść po zmianach

Szczegóły
Tytuł załącznik nr 1-treść po zmianach
Rozszerzenie: PDF
Jesteś autorem/wydawcą tego dokumentu/książki i zauważyłeś że ktoś wgrał ją bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zabroniony dokument w ciągu 24 godzin.

załącznik nr 1-treść po zmianach PDF - Pobierz:

Pobierz PDF

 

Zobacz podgląd pliku o nazwie załącznik nr 1-treść po zmianach PDF poniżej lub pobierz go na swoje urządzenie za darmo bez rejestracji. Możesz również pozostać na naszej stronie i czytać dokument online bez limitów.

załącznik nr 1-treść po zmianach - podejrzyj 20 pierwszych stron:

Strona 1 załącznik nr 1 ........................................................ pieczęć firmowa wykonawcy Do: Gmina Przemęt, ul. Jagiellońska 8, 64-234 Przemęt 1. Oferujemy usługę udzielenia kredytu dla Gminy Przemęt pn.: „Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 3.300.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Przemęt w 2015 roku, w tym na realizacje wydatków majątkowych nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach” za następującą cenę: CENA (całkowity koszt w zł obsługi kredytu) = odsetki wyliczone za cały okres kredytowania w oparciu o stopę WIBOR 3M i marżę wykonawcy, wyrażone w PLN CENA: '''''''''''''''''''''.zł brutto gdzie: * WIBOR 3M = '''''''''''''..% Marża wykonawcy = ''''''''''...% * Do wzoru należy przyjąć stawkę WIBOR 3M z dnia 10.07.2015r. w oparciu o kalkulacje własne i postanowienia niniejszej siwz w terminie: do 30.06.2020r. Oświadczamy, że Czas uruchomienia kredytu od dnia przekazania dyspozycji wynosi: ……………..dni roboczych 2. W cenę oferty wliczone są wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 3. Oświadczamy, że marża nie ulegnie zmianie przez cały okres trwania umowy. 4. Oświadczamy, że uzyskaliśmy wszelkie niezbędne informacje do przygotowania oferty i wykonania zamówienia. 5. Informujemy, że zapoznaliśmy się z dokumentami przetargowymi i nie wnosimy zastrzeżeń do treści dokumentów przetargowych oraz proponowanego zakresu i sposobu realizacji usługi. 6. Usługę objętą przetargiem zamierzamy wykonać sami lub z podwykonawcami(X) Częściowy zakres objęty niniejszym zamówieniem wykonamy z udziałem podwykonawców(X) Wobec tego zakres powierzony podwykonawcy zawiera poniższa tabela : Opis części zamówienia przewidzianej do Nazwa Podwykonawcy Lp wykonania przez podwykonawcę Strona 2 7. Zobowiązujemy się w przypadku wygrania przetargu do zawarcia umowy w terminie nie krótszym niż 10 dni od daty przesłania pisma akceptującego Naszą ofertę, a w przypadku zawiadomienia faksem nie krótszym niż 5 dni, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą. 8. Załącznikami do niniejszego formularza są: dokumenty i oświadczenia, których obowiązek dostarczenia wynika ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Podpisano: ……………………. /wykonawca/ ……………………. data………………………….. ……………………. X – niepotrzebne skreślić