ogloszenie_kredyt
Szczegóły |
Tytuł |
ogloszenie_kredyt |
Rozszerzenie: |
PDF |
Jesteś autorem/wydawcą tego dokumentu/książki i zauważyłeś że ktoś wgrał ją bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres
[email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zabroniony dokument w ciągu 24 godzin.
ogloszenie_kredyt PDF - Pobierz:
Pobierz PDF
Zobacz podgląd pliku o nazwie ogloszenie_kredyt PDF poniżej lub pobierz go na swoje urządzenie za darmo bez rejestracji. Możesz również pozostać na naszej stronie i czytać dokument online bez limitów.
ogloszenie_kredyt - podejrzyj 20 pierwszych stron:
Strona 1
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
bip.wokiss.pl/przemet/
Przemęt: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości
3.300.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy
Przemęt w 2015 roku, w tym na realizacje wydatków majątkowych nie
znajdujących pokrycia w planowanych dochodach
Numer ogłoszenia: 168290 - 2015; data zamieszczenia: 07.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przemęt , ul. Jagiellońska 8, 64-234 Przemęt, woj. wielkopolskie, tel. 65 5496071,
faks 65 549 69 77.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w
wysokości 3.300.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Przemęt w 2015 roku, w tym
na realizacje wydatków majątkowych nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest
udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 3.300.000,00 zł na sfinansowanie planowanego
deficytu budżetu Gminy Przemęt w 2015 roku, w tym na realizacje wydatków majątkowych nie znajdujących
pokrycia w planowanych dochodach: 1. Kwota kredytu: 3.300.000,00 zł 2. Wykorzystanie kredytu: I transza w
wysokości 2.300.000,00 zł do 31.08.2015 II transza w wysokości 1.000.000,00 zł do 15.12.2015 r. 3. Okres
kredytowania: od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2020 r. 4. Karencja w spłacie kredytu: do dnia
31.03.2016 r. 5. Zabezpieczenie: weksel in blanco wraz z deklaracja wekslową 6. Spłata kapitału wg
harmonogramu spłat: Data spłaty Rok Kwota 31.03 2016 50.000,00 30.06 50.000,00 30.09 50.000,00 31.12
50.000,00 31.03 2017 225.000,00 30.06 225.000,00 30.09 225.000,00 31.12 225.000,00 31.03 2018 225.000,00
30.06 225.000,00 30.09 225.000,00 31.12 225.000,00 31.03 2019 270.000,00 30.06 270.000,00 30.09
1z7
Strona 2
270.000,00 31.12 270.000,00 31.03 2020 110.000,00 30.06 110.000,00 7. Spłata odsetek w okresach
kwartalnych do 15 dnia miesiąca następującego po kwartale. 8. Oprocentowanie kredytu jest ustalane w oparciu
o zmienną stawkę bazową WIBOR 3M powiększoną o stałą marżę Banku (ustalona na podstawie złożonej
oferty). WIBOR 3M oznacza notowaną na warszawskim rynku międzybankowym stopę procentową dla
międzybankowych złotowych depozytów 3-miesięcznych. Należy zastosować rzeczywisty kalendarz odsetkowy
tj. miesiąc-rzeczywista liczba dni a rok 365/366 (z uwzględnieniem lat przestępnych) 9. Marża Wykonawcy jest
stała w całym okresie kredytowania. 10. W przypadku płatności odsetkowych i rat kapitałowych przypadających
na dzień wolny od pracy należy przyjąć, że płatność nastąpi w pierwszym dniu roboczym po terminie spłaty. 11.
Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane są od kwoty aktualnego zadłużenia. 12. Spłata odsetek i rat będzie
następować przelewem. 13. Za datę spłaty kredytu i odsetek rozumie się datę wpływy środków na rachunek
kredytowy. 14. Odsetki od udzielonego kredytu będą stanowić jedyne wynagrodzenie wykonawcy. Zamawiający
nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów i opłat związanych z obsługą kredytu 15. Zamawiający
zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz wcześniejszej spłaty kapitału w okresie
obowiązywania umowy po wystąpieniu z wnioskiem do wykonawcy, co najmniej 7 dni przed planowaną spłatą.
Powyższe spowoduje ponowne przeliczenie wielkości rat kapitałowych i odsetkowych oraz przesłanie przez
wykonawcę nowego harmonogramu spłaty kredytu. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów z tytułu
aneksowania umowy, w tym w szczególności z tytułu zmiany harmonogramu spłaty kredytu, z tytułu
niewykorzystania całości kredytu lub z tytułu wcześniejszej spłaty kredytu. 16. Zamawiający zastrzega sobie
prawo renegocjacji kwot i terminów spłaty kapitału. 17. Kredyt zostanie udzielony bez odrębnego wniosku
kredytowego. 18. Zamawiający załącza informacje niezbędne do przygotowania oferty [zał. nr 5 do siwz]: --opinia
RIO o możliwości spłaty kredytu --opinia RIO o możliwości sfinansowania przez Gminę Przemęt deficytu budżetu
--opinia RIO o prawidłowości planowanej kwoty długu Gminy Przemęt --opinia RIO o projekcie uchwały
budżetowej Gminy Przemęt na 2015r. --opinia RIO o projekcie WPF Gminy Przemęt --opinia RIO o sprawozdaniu
z wykonania budżetu Gminy Przemęt za rok 2014 --Uchwała budżetowa Gminy Przemęt na 2015r. wraz ze
zmianami budżetu [zmiany z dnia: 23.02.2015, 30.03.2015, 27.04.2015, 29.06.2015] --Uchwała w sprawie
uchwalenia WPF Gminy Przemęt na lata 2015-2020 wraz ze zmianami WPF [zmiany z dnia: 30.03.2015,
14.04.2015, 27.04.2015, 29.06.2015] --Uchwała w sprawie zaciągnięcia przez Gminę Przemęt kredytu
długoterminowego --kopia nadania numeru NIP --kopia nadania numeru REGON --sprawozdania budżetowe za
2013r. [ Rb-27S, Rb-28S, Rb-N, Rb-NDS, Rb-Z ] --sprawozdania budżetowe za 2014r. [ Rb-27S, Rb-28S, Rb-N,
Rb-NDS, Rb-Z ] --sprawozdania finansowe za 2013r.: -bilans z wykonania budżetu -bilans jednostki budżetowej i
samorządowego zakładu budżetowego -Rachunek zysków i strat -zestawienie zmian w funduszu jednostki
--sprawozdania finansowe za 2014r.: -bilans z wykonania budżetu -bilans jednostki budżetowej i samorządowego
zakładu budżetowego -Rachunek zysków i strat -zestawienie zmian w funduszu jednostki --sprawozdania za I kw.
2015r. [Rb-27S, Rb-28S, Rb-N, Rb-NDS, Rb-Z ].
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
2z7
Strona 3
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2020.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących
formach: 1. Pieniądzu 2. O poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym 3. gwarancjach bankowych 4.
gwarancjach ubezpieczeniowych 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5
pkt 2 ustawy dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium
wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy: Urząd Gminy Przemęt BS Wschowa oddział w
Przemęcie 15 8669 0001 0042 0000 2000 0098 z dopiskiem: /Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu/
Kserokopię polecenia przelewu należy dołączyć do oferty. Wadium należy wnieść przed upływem terminu
składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna za prawidłowo wniesione o ile
przed upływem terminu do złożenia oferty kwota odpowiadająca wymaganej wysokości wadium zaksięgowana
zostanie na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych
dopuszczalnych formach należy dokument w formie oryginału dołączyć do oferty, w sposób umożliwiający zwrot
dokumentu w zw. z art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto do oferty należy dołączyć
kserokopię tego dokumentu po poświadczeniu za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Z treści gwarancji
(poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Z treści gwarancji, w terminie
związania ofertą, winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej
kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, na
każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna wykazanie , iż wykonawca posiada zezwolenie na
prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski a także realizacji usług objętych przedmiotem
zamówienia. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone
przez Wykonawcę aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski a
także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29
3z7
Strona 4
sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz.U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 z późn. zm.) a w przypadku
określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie
działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe. W
przypadku składania oferty wspólnej warunki określone w przedmiotowym punkcie winien spełniać
każdy z Wykonawców osobno
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie
zobowiązany wykazać. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana w oparciu o
przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o
którym mowa w rozdziale IV pkt 1 litera a) SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie
zobowiązany wykazać. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana w oparciu o
przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o
którym mowa w rozdziale IV pkt 1 litera a) SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie
zobowiązany wykazać. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana w oparciu o
przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o
którym mowa w rozdziale IV pkt 1 litera a) SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie
zobowiązany wykazać. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana w oparciu o
przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o
którym mowa w rozdziale IV pkt 1 litera a) SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy
4z7
Strona 5
przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby
innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty
dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający,
że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.
o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
--Jeżeli wykonawca, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym , osobach zdolnych do
wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od
charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić
zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności
przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych
zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Z treści zobowiązania musi wynikać dysponowanie zasobami
innego podmiotu w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia. --Wypełniony formularz ofertowy
podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. --W
przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy
określające jego zakres i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Oryginał lub
notarialnie potwierdzona kopia. --W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy występujący wspólnie wymagane
5z7
Strona 6
jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do
reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 95
2 - Czas uruchomienia kredytu od dnia przekazania dyspozycji - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne postanowienia, dotyczące warunków umowy: 1. Kwota i waluta kredytu: 3.300.000,00 PLN 2. Cel kredytu
Kredyt wykorzystany zostanie na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Przemęt w 2015 roku, w
tym na realizację wydatków majątkowych nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach. 3. Planowany
termin uruchomienia kredytu: do 31.08.2015r. 4. Karencja w spłacie kredytu: do dnia 31.03.2016r. 5. Zasady i
terminy spłaty kredytu: Kredyt spłacany będzie w ratach kwartalnych, począwszy od 31.03.2016r. do 30.06.2020r.
Zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów z tytułu aneksowania umowy. Kredyt uruchomiony będzie w II
transzach: I transza do 31.08.2015 r. w kwocie 2.300.000,00 II transza do 15.12.2015 r. w kwocie 1.000.000,00
Kwota kredytu nie uruchomiona do końca bieżącego roku nie będzie wykorzystana. Bank nie obciąży
Zamawiającego kosztami z tytułu niewykorzystania całości kredytu. Spłata kredytu następować będzie wg.
harmonogramu spłat, o którym mowa w rozdziale I pkt. 6 siwz. 6. Wysokość oprocentowania kredytu i warunki
jego spłaty: -Spłata odsetek w okresach kwartalnych do 15 dnia miesiąca następującego po kwartale.
-Oprocentowanie kredytu jest ustalane w oparciu o zmienną stawkę bazową WIBOR 3M powiększoną o stałą
marżę Banku (ustalona na podstawie złożonej oferty). WIBOR 3M oznacza notowaną na warszawskim rynku
międzybankowym stopę procentową dla międzybankowych złotowych depozytów 3-miesięcznych. Należy
zastosować rzeczywisty kalendarz odsetkowy tj. miesiąc-rzeczywista liczba dni a rok 365/366 (z uwzględnieniem
lat przestępnych) -Marża Wykonawcy jest stała w całym okresie kredytowania. -W przypadku płatności
odsetkowych i rat kapitałowych przypadających na dzień wolny od pracy należy przyjąć, że płatność nastąpi w
pierwszym dniu roboczym po terminie spłaty. -Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane są od kwoty
aktualnego zadłużenia. -Spłata odsetek i rat będzie następować przelewem. -Za datę spłaty kredytu i odsetek
rozumie się datę wpływy środków na rachunek kredytowy. -Odsetki od udzielonego kredytu będą stanowić jedyne
6z7
Strona 7
wynagrodzenie wykonawcy. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów i opłat związanych z
obsługą kredytu -Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz
wcześniejszej spłaty kapitału w okresie obowiązywania umowy po wystąpieniu z wnioskiem do wykonawcy, co
najmniej 7 dni przed planowaną spłatą. Powyższe spowoduje ponowne przeliczenie wielkości rat kapitałowych i
odsetkowych oraz przesłanie przez wykonawcę nowego harmonogramu spłaty kredytu. Zamawiający nie będzie
ponosił żadnych kosztów z tytułu aneksowania umowy, w tym w szczególności z tytułu zmiany harmonogramu
spłaty kredyt, z tytułu niewykorzystania całości kredytu lub z tytułu wcześniejszej spłaty kredytu. -Zamawiający
zastrzega sobie prawo renegocjacji kwot i terminów spłaty kapitału. 7. Sposób zabezpieczenia kredytu:
Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel /In blanco/ wraz z deklaracją wekslową
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Przemęt, ul.
Jagiellońska 8, 64-234 Przemęt, pokój nr. 16.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2015
godzina 10:00, miejsce: UG Przemęt ul. Jagiellońska 8, 64-234 Przemęt p. nr 24 lub pocztą z dopiskiem
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 3.300.000,00 zł na sfinansowanie planowanego
deficytu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 14.08.2015.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi
środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym
Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
7z7