lektury dla klas 4-6

beata surdej

Szczegóły
Tytuł lektury dla klas 4-6
Rozszerzenie: PDF
Jesteś autorem/wydawcą tego dokumentu/książki i zauważyłeś że ktoś wgrał ją bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zabroniony dokument w ciągu 24 godzin.

lektury dla klas 4-6 PDF - Pobierz:

Pobierz PDF

 

Zobacz podgląd pliku o nazwie lektury dla klas 4-6 PDF poniżej lub pobierz go na swoje urządzenie za darmo bez rejestracji. Możesz również pozostać na naszej stronie i czytać dokument online bez limitów.

lektury dla klas 4-6 - podejrzyj 20 pierwszych stron:

Strona 1 PLANY FILMOWE Strona 2 PLAN TOTALNY (TOTAL) (EXTREME LONG SHOT - XLS)  jest to szeroki plan krajobrazowy: góry, domy, umiejscawia akcję w otoczeniu a takŜe informuje o porze roku, dnia, pogodzie itp. Strona 3 Strona 4 PLAN OGÓLNY (LONG SHOT - LS)  To plan z wkomponowaną postacią lub grupą postaci na szerszym tle (część budynku), umiejscawia postacie w otoczeniu. Strona 5 Plan ogólny jest to bowiem najczęściej prezentacja zaleŜności między bohaterami i ich aktualnym otoczeniem. Innymi słowy: widz uzyskuje informację KTO GDZIE się znajduje. Strona 6 PLAN PEŁNY (FULL SHOT - FS)  Pokazuje postać człowieka lub kilku osób widocznych są w całej swej wielkości np. we wnętrzu jakiegoś pomieszczenia, moŜe ukazywać relacje między osobami. Strona 7 Jak widać prezentuje postać od stóp do głowy. Otoczenie wyraźnie schodzi na drugi plan (staje się mniej waŜne). Strona 8 PLAN AMERYKAŃSKI (3/4 SHOT, MEDIUM FULL SHOT - MFS)  Pokazuje postać od kolan w górę. Podobnie jak plan pełny pokazuje relacje między osobami, sytuacje np. rozmowę. Obejmuje zarówno gesty jak i mimikę. ZbliŜony do naturalnego sposobu widzenia postaci. Strona 9 Taki amerykański wynalazek "do kolan włącznie". Dość popularny... Strona 10 PÓŁZBLIśENIE (MEDIUM SHOT - MS)  Kompozycja postaci człowieka w wymiarze popiersia, jego zachowanie gestykulacja, emocje. Tło (dekoracje) praktycznie niewidoczne. Strona 11 Dolną granicą tego planu jest ręka zgięta w łokciu. Plan ten pozwala juŜ wyraźnie zaobserwować pojawiające się na twarzy emocje. Strona 12 ZBLIśENIE (CLOSE-UP - CU)  Plan, w którym widoczna jest twarz aktora lub ukazane z bliska fragmenty otoczenia, potrafimy odgadnąć co bohater myśli i czuje, ukazanie wewnętrznego świata człowieka. Strona 13 Strona 14 DETAL (EXTREME CLOSE-UP - ECU)  Ukazuje mały fragment ciała ludzkiego lub przedmiot istotny lecz niezauwaŜalny w szerszym planie np. zegarek, notatka na strzępku papieru. MoŜe on przedstawiać emocje, uczucia lub podkreślać właściwości fizyczne. Strona 15 Detal-zielone kasztany Strona 16 EFEKTY SPECJALNE Strona 17 PREDATOR - KAMUFLAś  Niezły substytut efektu z jednego z moich ulubionych filmów czyli częściowa niewidzialność.  After Effects Strona 18 CZŁOWIEK WIDMO  Strona 19 CYFROWE WYSTRZAŁY Strona 20 GWIEZDNE WOJNY - MIECZ ŚWIETLNY