Slavia_instrukcja_do_gry

Szczegóły
Tytuł Slavia_instrukcja_do_gry
Rozszerzenie: PDF
Jesteś autorem/wydawcą tego dokumentu/książki i zauważyłeś że ktoś wgrał ją bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zabroniony dokument w ciągu 24 godzin.

Slavia_instrukcja_do_gry PDF - Pobierz:

Pobierz PDF

 

Zobacz podgląd pliku o nazwie Slavia_instrukcja_do_gry PDF poniżej lub pobierz go na swoje urządzenie za darmo bez rejestracji. Możesz również pozostać na naszej stronie i czytać dokument online bez limitów.

Slavia_instrukcja_do_gry - podejrzyj 20 pierwszych stron:

Strona 1 SLAVIA Poland, MMXIII Strona 2 Przenieś się do świata dawnych Słowian za 1.Rozpoczęcie rozgrywki pośrednictwem gry „Slavia”. Jest to połączenie różnych gatunków rozgrywki: przygodowej, 1.0 Załadowanie strategicznej, tekstowej, a nawet RPG. Gra znajduje się na kasecie. Aby zacząć grę, wystarczy załadować program „*SLAVIA*”. Walcz przy użyciu czarów i dowódź UWAGA! Program nie jest nagrany w trybie turbo! sprzymierzonym wojskiem! Warz potężne eliksiry, 1.1 Uruchomienie poszerzaj swoją wiedzę studiując pradawne zwoje! Po załadowaniu wpisać komendę RUN. Pojawi się Spaceruj po rozległej krainie Słowian, czcij bóstwa obraz tytułowy i trzy opcje do wyboru: 1-Graj, i umacniaj morale Twoich żołnierzy! Poczuj się jak 2-Instrukcje, 3-Koniec. Naciśnięcie klawisza prawdziwy mag z czasów naszych przodków! z odpowiednią cyfrą spowoduje wybranie akcji: 1 – Rozpoczyna nową grę Pozwól działać swojej wyobraźni i baw się, 2 – Przedstawia fabułę gry jak na Słowianina przystało! 3 – Zamyka program i wraca do systemu Basic 1.2 Odczyt i zapis postępów Ponieważ gra jest dosyć długa, koniecznym będzie Minimoog, autor gry prowadzenie zapisu postępów, aby móc kon- tynuować grę w innym czasie. W przypadku gry „Slavia”, wraz z nowym tygodniem będą pojawiać Strona 3 się kody dostępu, które należy wpisać po wybraniu Ty możesz robić znacznie więcej. Po wpisaniu opcji „1-Graj” w menu głównym. Jeśli chcesz polecenia „ZRÓB ELIKSIR” uwarzysz eliksiry rozpocząć nową grę, po prostu wciśnij klawisz (czyt. w.: „3.Księga czarów i wywarów”). „Return”. Za każdym razem otrzymasz dwa. Ponadto możesz poszerzać swoją wiedzę studiując pradawne zwoje. 2.Prowadzenie rozgrywki Polega to na tym, że po wpisaniu komendy „STUDIUJ ZWOJE”, wyświetli się ciekawostka 2.0 Wpisywanie poleceń do zapamiętania, przekazująca wiedzę na różne Jako, że „Slavia” jest grą tekstową, wszelkie pole- tematy. Jest ich wiele. Oprócz tego, możesz cenia wpisuje się do odpowiedniego pola. Pewnie wędrować po otaczającej krainie – komenda obawiasz się, że będziesz musiał zapamiętać „PÓJDŹ DOKĄDŚ”. Po jej wpisaniu wyświetli się wszystkie komendy, nazwy czarów itp. Nie! mapka dostępnych miejsc i osób, które możesz Za każdym razem, gdy pojawi się pole do wpisania odwiedzić (czyt. w.: „4.Otoczenie”). W każdym polecenia, wszystkie z nich, które są dostępne, będą z miejsc masz jedną dodatkową, unikalną komendę, wyświetlone. Oczywiście, polecenia będą inne ale też niektóre pozostałe są nieaktywne. Ostatnią podczas bitwy, niż podczas pokoju, ale nie będzie komendą jest „GOTOWY”, co oznacza, uważasz to stanowić żadnego problemu. tydzień za spełniony i możesz przystąpić do walki. Wówczas przenosisz się na pole bitwy. 2.1 Czas pokoju Między bitwami jest czas na zregenerowanie wojsk, 2.2 Czas bitwy opracowanie taktyczne dalszych walk i wypoczęcie. Kiedy już znajdziesz się na polu bitwy, Strona 4 wyświetlone zostają pewne wartości: 1-sza, czyli przez ciebie czynności liczby zmieniają się, „Siła wroga”, standardowo wynosi 1000. bowiem zarówno wojsko sojusznicze, jak i wrogie W momencie, gdy liczba stanie się mniejsza niż 25, zadaje obrażenia. Jeśli nie wykonasz swojej przeciwnik ucieknie i bitwa się skończy. 2-ga, czyli czynności poprawnie – przepadło. Wróg i tak „Siła sojuszników”, jest mniejsza, osiąga bowiem odejmie ci energię. 500. Jest to nic innego, jak siła wojska, do którego Germanie są od ciebie silniejsi, bo to oni napadli należysz. Wszystkie właściwości są takie same, i zdążyli się przed wojną przygotować. jak u przeciwnika. 3-cią wartością jest twoja Wojsko przegrane traci trochę morale, a zwycięskie „Mana”, która wskazuje poziom zdolności – zyskuje, co wpływa na siłę armii w następnej magicznej w czasie bitwy. Zmniejsza się podczas bitwie. Na tę wartość działa również pogoda, rzucania czarów. Każde z zaklęć nich ma określony o której stanie jesteś informowany na początku koszt użycia Many. tygodnia. Deszcz i burza obniża morale wojsk Twoim zadaniem podczas bitwy jest rzucanie sojuszniczych, a słońce – wrogich (czyt. czarów na przeciwnika i wzmacnianie swojego w.: „4.Otoczenie”). wojska eliksirami. Po wpisaniu np. „CZAR”, Bitwa jest może najkrótszym, ale za to program zapyta cię, który z wyświetlonych najważniejszym elementem tygodnia. Na początku wybierasz. Wystarczy, że wpiszesz, jego nazwę każdego z nich jesteś wzbogacany o nowe i zatwierdzisz, a zaklęcie poleci na wroga i zada umiejętności i otrzymujesz żołd. Możesz zrobić obrażenia. Podobnież z eliksirami. Jeśli przed więcej eliksirów, oraz rzucić więcej zaklęć. końcem walki skończy ci się Mana, możesz walczyć za pomocą sztyletu. Po każdej wykonanej Strona 5 2.3 Koniec gry 3. Księga czarów i wywarów Kiedy minie dziesięć tygodni, wojna ulegnie końcowi. Wcale nie jest powiedziane, że Słowianie W tej oto księdze napisane masz wszystkie ją wygrają. Jak dobrze wiesz z poprzedniego dostępne w grze czary i eliksiry. punktu, wynik walki i pogoda mają wpływ na przebieg innych bitew. Zrób wszystko, ażeby 3.1 Czary Zaklęcia rzucasz, wpisując ich nazwę w od- twoje wojsko miało możliwie najwięcej siły powiednim miejscu po wybraniu tej opcji podczas podczas walki decydującej. Ona rozstrzygnie wynik bitwy. Jednorazowo możesz rzucić tylko jeden czar. całej wojny! Grę kończy zwycięstwo jednej ze stron. Po wyświetleniu komunikatu końcowego 1. Wybuch złości – wrócisz do Basic automatycznie. Gniewa wojsko do tego stopnia, że nie może zebrać Jeśli chcesz przerwać grę, bo już się zmęczyłeś, myśli. Przez chwilę nie atakuje. bo dosyć na dzisiaj, to wystarczy, że wciśniesz Przewidziane obrażenia: 50 kombinację klawiszy RUN/STOP+RESTORE, co Koszt: 10 Mana zresetuje system bez utraty danych. Aby ponownie 1-szy tydzień uruchomić program, zwyczajnie wpisz „RUN”, a pojawi się menu główne (czyt. w.: „1.1 2.Porażenie Uruchomienie”). Paraliżuje mięśnie wrogich wojowników. Nie walczą przez chwilę. Przewidziane obrażenia: 75 Strona 6 Koszt: 25 Mana Przewidziane obrażenia: - 50 do obrażeń wroga co 2-gi tydzień turę Koszt: 60 Mana 3,Oszołomienie 5-ty tydzień Oszołomieni wojownicy ranią nawet siebie samych, lecz i wszystko wkoło. 3.2 Eliksiry Przewidziane obrażenia: 100 Koszt: 40 Mana Eliksir jest to pieczołowicie przyrządzona płynna 3-ci tydzień mieszanina różnorodnych składników, mająca wielką moc. 4.Bomba kwasowa Silnie żrący kwas przebija się przez zbroję wroga 1.Piwo raniąc go i czyniąc podatniejszym na obrażenia. Doskonałe, smaczne piwo słodowe, przyrządzone Przewidziane obrażenia: + 30 do obrażeń dawną techniką. Dodaje sił i zapału. sojuszników co turę. Efekt: +20 do sił sojuszników, +10 do obrażeń Koszt: 50 Mana sojuszników 4-ty tydzień 2.Wódka 5.Groza Mocny trunek, posila, ale omamia! Osłabia morale wroga, przez co zadaje mniej Efekt: +55 do sił sojuszników, -10 do obrażeń obrażeń do końca bitwy. sojuszników. Strona 7 3.Eliksir rumiankowy wojsk, która jest mniejsza, niż wroga. Spacerując Leczniczy wywar z rumianku i innych polnych ziół, po górach, polując w lesie, łowiąc ryby nad rzeczką wspomaga trawienie i leczy drobne rany. i rozmawiając z najstarszym człowiekiem Efekt: +50 do sił sojuszników w osadzie możesz wpłynąć na wynik bitwy. Wys- tarczy, że wpiszesz odpowiednią komendę 4.Miód pitny np. „POROZMAWIAJ ZE STARCEM”. Wówczas, Stosunkowo nowy przepis na uszlachetnienie przykładowo, staruszek powie coś mądrego, miodu, bardzo syci i wzmacnia. co wzbogaci cię duchowo i doda ci morale. Efekt: +100 do sił sojuszników Wędrując po świecie możesz naprawdę wiele zyskać, ale i tyle stracić! Dlatego zachowuj 5.Żywica drzewa kosmicznego rozsądek i nie łaź po górach w nieskończoność! Pochodząca z drzewa budującego świat żywica jest Jak już się dowiedziałeś wcześniej, aby pójść trzeba niezwykłym napojem, ale kosztownym. wpisać komendę „PÓJDŹ DOKĄDŚ”. Wówczas Efekt: +250 do sił sojuszników wyświetli się mapa okolicy z wyłuszczonymi 4.Otoczenie nazwami różnych miejsc, do których możesz się udać. Mapę można obejrzeć również z komendy. Jak na grę przystało, musi mieć ona swój świat. „Slavia” umożliwia eksplorowanie pewnej prze- 5.Uwagi strzeni w pobliżu twojej osady. Głównym celem Gra powstawała na prawdziwym Commodore 64 twojego podróżowania jest zdobywanie bonusów oraz emulatorach Vice x64 i x128, w 2013-14 roku. do morale, co wpływa bezpośrednio na siłę twoich