Życie sportowe w PRL okładka

Średnia Ocena:


Życie sportowe w PRL

Niniejsza książka ebook stanowi kontynuację Życia sportowego w Drugiej Rzeczypospolitej i pokazuje skomplikowane, lecz naznaczone sukcesami, o jakich dzisiaj możemy tylko pomarzyć, losy polskiego sportu w latach 1944-1989. W opracowaniu ukazano ponurą rzeczywistość pierwszych lat powojennych, następnie żmudną drogę do zrównania się poziomem z międzynarodową elitą, który udało się utrzymać do końca lat siedemdziesiątych. W końcowym rozdziale opisano ostatnią dekadę Polski Ludowej, w tym letnie igrzyska 1988 roku, które oceniając lokatę w klasyfikacji punktowej zakończyły się dla naszego sportu gorzej niż… olimpiada w 1956 roku. Skoncentrowano się na odtworzeniu klimatu zawodów, zakulisowych rozgrywek, pozasportowych problemów, z jakimi borykali się zawodnicy a także fachowej analizie ich występów i uzyskanych wyników. W książce pdf pojawiają się ciekawostki, anegdoty, cytaty ze słynnych postaci uczestniczących w ówczesnym życiu sportowym, trenerów, działaczy a także przede wszystkim liczne wypowiedzi sportowców - jej głównych bohaterów.

Szczegóły
Tytuł Życie sportowe w PRL
Autor: Szujecki Krzysztof
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Bellona
Rok wydania: 2014
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Życie sportowe w PRL w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Życie sportowe w PRL PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.