Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Copywriterem być każdy może. Ty również! Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony internetowe, tworzą scenariusze spotów radiowych i telewizyjnych, opisują produkty i usługi a także wymyślają reklamujące je slogany. Nierzadko firmy zlecają copywriterom wymyślenie nazwy marki, produktu albo usługi. Możliwości pracy z komercyjnym słowem pisanym są praktycznie nieograniczone, lub inaczej - ogranicza je zapotrzebowanie zleceniodawcy i fantazja piszącego... a także oczywiście jego kompetencje. By zostać copywriterem, nie trzeba kończyć studiów kierunkowych ani posiadać odpowiednich zaświadczeń, certyfikatów albo świadectw odbycia kursów. Tyle że w copywritingu jak w życiu - jeden robi to lepiej, drugi gorzej. Ten, kto potrafi skutecznie żonglować słowami, będzie nieźle zarabiał na pisaniu, a ten, którego teksty nie będą dobre, skończy w tłumie setek innych copywriterów. A co to znaczy "skutecznie" i jak pisać skuteczne teksty? Dowiesz się, sięgając po tę książkę! Z książki dowiesz się: Kim jest copywriter? Jak przygotować się do pracy copywritera? Jak sprawnie poprawić warsztat pisarski? Jak skutecznie sprzedawać słowem w dobie marketingowego szumu? Jak genialnie pozycjonować treści w internecie? Jak nieźle zarabiać na copywritingu i prowadzić copywriterski biznes? Łap za książkę i bądź kontent, tworząc content! Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu |
Autor: | Cichocki Marcin |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Onepress |
Rok wydania: | 2020 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.
Recenzje
Książka ebook napisana bardzo merytorycznie i bez lania wody, mową przystępnym dla początkujących jak i zaawansowanych w copywritingu. Nie znajdziemy tu wyłącznie suchej teorii i pojęć związanych z copy, wszystko poparte jest interesującymi przykładami i dokładnymi opisami skłaniającymi do przemyślenia tego, co się przed chwilą przeczytało. Książka ebook będzie doskonała dla osób rozpoczynających przygodę z copywritingiem a także dla tych, którzy chcą sobie wiedzę odświeżyć i poznać tajniki zawodu współczesnego copywritera. 5/5, polecam:) Plus za okładkę i ciekawą grę słów.
Cenna wiedza. Ps. Nie, nie każdy może być copy - to praca dla ludzi ważących słowa, kreatywnych, lecz i nieźle zorganizowanych. No i walczących o swoje, szczególnie, jeśli chodzi o kasę ze zleceń.