Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Zmniejszające się zasoby energetycznych surowców naturalnych i konflikty polityczne w rejonach ich największego występowania uświadomiły producentom pojazdów niebezpieczeństwo globalnym kryzysem paliwowym i konieczność opracowania świeżych technologii napędowych. Wprowadzanie innowacji rozpoczęto od modernizacji silników spalinowych zmierzających do ograniczenia zużycia paliwa a także emisji szkodliwych składników spalin i hałasu. Następnie rozpoczęto badania ponad zastosowaniem paliw alternatywnych pochodzących ze źródeł odnawialnych. W książce pdf przedstawiono porównanie efektów badań silnika wysokoprężnego z wtryskiem bezpośrednim zasilanego mieszaniną oleju napędowego z eterem etylo-tert-butylowym i zasilanego samym olejem napędowym. Analizie poddano: procesy wtrysku i spalania, parametry robocze i głośność pracy silnika, emisję limitowanych składników paliwa a także zjawisko stukania w silniku. Opisano też podstawowe własności fizykochemiczne badanych paliw a także dokonano wstępnej oceny wpływu mieszanin ON z EETB na trwałość uszczelnień systemu zasilania paliwem i procesy korozji. Książka zalecana jest wykładowcom wyższych uczelni i pracownikom naukowym ośrodków badawczych zajmujących się paliwami a także eksploatacją silników wysokoprężnych, a także studentom kierunków związanych z energetyką i paliwami, budową i eksploatacją maszyn a także silników wysokoprężnych.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Zasilanie silnika wysokoprężnego mieszaninami ON i EETB |
Autor: | Lotko Wincenty, Górski Krzysztof |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | WNT |
Rok wydania: | 2015 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.