![Zarządzanie w biznesie i administracji. Zasady działania operacyjnego i strategicznego okładka](/image/Zarzadzanie-w-biznesie-i-administracji-Zasady-dzialania-operacyjnego-i-strategicznego-okladka.jpg)
Średnia Ocena:
![](/images/demo/legimi.png)
Zarządzanie w biznesie i administracji. Zasady działania operacyjnego i strategicznego
Dobre zarządzanie powinno być sztuką wyboru, stosowania i robienia tego, co dobre, mądre i słuszne, co prowadzi do optymalnego powiązania organizacji ze środowiskiem swego działania. Nie wszyscy menedżerowie mogą zawierzać swojej intuicji, lecz jeśli chcą twórczo przewodzić i zarządzać, muszą realizować własne cele na podstawie racjonalnie uporządkowanej analizy, której podstawę stanowi nowoczesna wiedza, świadomy wysiłek i badania. Książka może być potraktowana jako podręcznik akademicki dla studiujących zarządzanie i nauki pokrewne, a także dla wykładowców i kadry zarządzającej, której podstawowym zadaniem jest realizacja procesu zarządzania i dzięki niemu zapewnienie sprawnego i skutecznego osiągania celów organizacji. Książka ebook jest cennym źródłem wiedzy też dla kierowników różnorakich szczebli zarówno w administracji, jak i w biznesie.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Zarządzanie w biznesie i administracji. Zasady działania operacyjnego i strategicznego |
Autor: | Penc Józef |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi |
Rok wydania: | 2017 |
![](/images/demo/legimi2.png)
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
![Ceneo.pl](http://app.ceneostatic.pl/common/image/logo/ap-logo-transparent-small.png)
Zarządzanie w biznesie i administracji. Zasady działania operacyjnego i strategicznego PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!