Zarządzanie pracownikami klientami wewnętrznymi w organizacjach projakościowych okładka

Średnia Ocena:


Zarządzanie pracownikami klientami wewnętrznymi w organizacjach projakościowych

W książce pdf omówiono kłopoty związane z zarządzaniem ludźmi w firmach, w których dominującymi koncepcjami zarządzania są TQM (zarządzanie przez jakość) a także lean manufacturing. Praca jest przewodnikiem, jakim mogą posługiwać się pracownicy odpowiedzialni w firmach za zasoby ludzkie i zarządzanie jakością. Nowością oferowanej pracy jest rozdział, w którym przedstawiono zasady stosowania podejścia procesowego i idei klienta wewnętrznego (m.in. kłopoty typowania właścicieli procesów w różnorakich strukturach organizacyjnych) a także te treści, które wyjaśniają związki pomiędzy jakością wyrobów a wartościami organizacyjnymi (np. sprawiedliwością i zaufaniem). Twórca korzysta z swoich doświadczeń zawodowych i pokazuje, jak można wykorzystać społeczny potencjał organizacji w celu doskonalenia jakości wyrobów. Ukazuje specyfikę szkolenia, rekrutacji, oceniania i motywowania pracowników w firmach, które są zorientowane na jakość wyrobów. Pracę można gorąco polecić tym wszystkim, którzy są już znudzeni stosowaniem prostych systemów zarządzania jakością i szukają świeżych inspiracji, pomysłów na osiąganie trwałego sukcesu ekonomicznego. Książka ebook może być też podręcznikiem akademickim dla studentów kierunków ekonomicznych i społecznych, które w programach nauczania mają takie przedmioty jak zarządzanie zasobami ludzkimi, wymagania jakości, zarządzanie jakością.

Szczegóły
Tytuł Zarządzanie pracownikami klientami wewnętrznymi w organizacjach projakościowych
Autor: Bugdol Marek
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Difin
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Zarządzanie pracownikami klientami wewnętrznymi w organizacjach projakościowych w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Zarządzanie pracownikami klientami wewnętrznymi w organizacjach projakościowych PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.