Zarządzanie międzynarodowe. Teoria i praktyka okładka

Średnia Ocena:


Zarządzanie międzynarodowe. Teoria i praktyka

Jest to nowoczesny podręcznik dotyczący zarządzania międzynarodowego. Zawarto w nim wiedzę o organizacji i funkcjonowaniu firm działających w skali globalnej. Autorzy mają nadzieję, że stanie się on inspiracją do prowadzenia kolejnych badań ponad najistotniejszym wyzwaniem, przed którym stoją polskie firmy XXI wieku – umiędzynarodowieniem działalności. W książce pdf przedstawiono: istotę i znaczenie handlu międzynarodowego formy organizacyjne firm międzynarodowych i źródła ich siły ekonomicznej motywy umiędzynarodowienia działalności firm teorie firmy międzynarodowej strategie i struktury firm międzynarodowych zarządzanie operacyjne (łańcuch wartości firm międzynarodowych) zarządzanie finansami w firmach międzynarodowych Książka jest przeznaczona dla studentów i wykładowców kierunków ekonomicznych, badaczy umiędzynarodowienia działalności polskich firm, a także praktyków gospodarczych i menedżerów różnorakich szczebli zarządzania.

Szczegóły
Tytuł Zarządzanie międzynarodowe. Teoria i praktyka
Autor: Obłój Krzysztof, Wąsowska Aleksandra
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Zarządzanie międzynarodowe. Teoria i praktyka w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Zarządzanie międzynarodowe. Teoria i praktyka PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.