Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Zarządzanie marketingiem gwarancją skuteczności Publikacja jest przeznaczona zarówno dla praktyków chcących zgłębić meandry tej niełatwej sfery zarządzania, jak i studentów uczelni wyższych jako podręcznik do zarządzania marketingiem. Jej struktura jest zgodna z minimum programowym opracowanym dla kierunku „zarządzanie". Książka ebook zawiera wiedzę teoretyczną popartą licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Twórca przedstawia takie zagadnienia, jak: istotę, funkcje i proces zarządzania marketingowego, jego organizację, cele marketingowe, planowanie strategii marketingowej, kontrolowanie planu, specyfikę motywacji w działalności marketingowej, powstawanie i rozwiązywanie specyficznych konfliktów w marketingu a także nowe wyzwania, przed jakimi stają menedżerowie przedsiębiorstw. Nowe wydanie tej cieszącej się od wielu lat uznaniem na rynku publikacji zostało poprawione i uzupełnione (uwzględniając sugestie Czytelników) o nowe elementy: sygnalizowanie omawianych kłopotów przed każdym rozdziałem, wyróżnienia słów kluczowych, zapytania sprawdzające po każdym rozdziale, rozbudowany indeks rzeczowy, co powinno ułatwić zarówno znalezienie poszukiwanych informacji, jak i przyswojenie wiedzy.
| Szczegóły | |
|---|---|
| Tytuł | Zarządzanie marketingiem |
| Autor: | Knecht Zdzisław |
| Rozszerzenie: | brak |
| Język wydania: | polski |
| Ilość stron: | |
| Wydawnictwo: | Wydawnictwo C.H. Beck |
| Rok wydania: | 2008 |
| Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
|---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.