Średnia Ocena:
Z teorii i praktyki badań międzykulturowych. Dylematy metodologiczne
Społeczność pedagogów zajmujących się edukacją w środowiskach wielokulturowych, a przede wszystkim edukacją międzykulturową, od lat przejawia starania o respektowanie wymogów metodologicznych i wysoki poziom metodologiczny studiów i badań. […] Dowody dbałości o metodologiczną stronę badań znajdują się w licznych publikacjach z zakresu pedagogiki międzykulturowej. W serii „Edukacja Międzykulturowa”, w której ukazuje się niniejszy tom, różnorakim sprawom metodologii poświęcone zostały odrębne prace, lecz zagadnienia metodologiczne znajdują odzwierciedlenie we wszystkich tomach wspomnianej serii. Teraz oddajemy do rąk Czytelników następny zestaw tekstów dotyczących w dużej mierze tematyki metodologicznej.prof. zw. dr hab. Tadeusz Lewowicki (fragment wprowadzenia)
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Z teorii i praktyki badań międzykulturowych. Dylematy metodologiczne |
Autor: | Opracowanie zbiorowe |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Adam Marszałek |
Rok wydania: | 2016 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Z teorii i praktyki badań międzykulturowych. Dylematy metodologiczne PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!