![Wymiary kobiecości i męskości. Od psychobiologii do kultury okładka](/image/Wymiary-kobiecosci-i-meskosci-Od-psychobiologii-do-kultury-okladka.jpg)
Średnia Ocena:
![](/images/demo/legimi.png)
Wymiary kobiecości i męskości. Od psychobiologii do kultury
Pierwszy z tomów, stanowiących interdyscyplinarny opis bycia dziewczyną i facetem we współczesnym świecie. Zawiera teksty biologów, psychologów, socjologów, pedagogów, filozofów, którzy analizują różnorodne aspekty kobiecości i męskości w kontekście zmian i przeobrażeń kulturowych i społecznych ostatnich lat. Artykuły zawarte w książce pdf odnoszą się m. in. do strategii autoprezentacji kobiecej i męskiej , stereotypów, kłopotów starzenia się dziewczyn i mężczyzn. Autorzy zastanawiają się także ponad współczesnym wizerunkiem medialnym dziewczyn i mężczyzn, omawiają specyfikę związków i najbliższych więzi, radzenie sobie z sytuacją niepełnosprawności i choroby. Akcentują rolę przemian kulturowych i psychologicznych określających społeczne role kobiece i męskie.Książki są próbą opisania wielu współczesnych zjawisk z perspektywy przemian zachodzących w stylu życia współczesnych dziewczyn i mężczyzn, stanowią ciekawy opis kobiecości i męskości w kontekstach (nie)codziennych.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Wymiary kobiecości i męskości. Od psychobiologii do kultury |
Autor: | Opracowanie zbiorowe |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Eneteia |
Rok wydania: | 2011 |
![](/images/demo/legimi2.png)
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
![Ceneo.pl](http://app.ceneostatic.pl/common/image/logo/ap-logo-transparent-small.png)
Wymiary kobiecości i męskości. Od psychobiologii do kultury PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!