Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu okładka

Średnia Ocena:


Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu

Mimo wielu rewolucyjnych zmian, jakie zaszły w marketingu w ciągu ostatnich dekad, pozycjonowanie marki jest stale priorytetem. Jednak rozwój internetu, media społecznościowe i marketing mobilny radykalnie przeobraziły reklamę i środki przekazu. Dzisiaj sukces marki wymaga nie tylko niezłych narzędzi, lecz i konsekwentnej realizacji nieźle przemyślanej strategii. Dużo z takich strategii opiera się na pozycjonowaniu, czyli na przekazach werbalnych, lecz słowo nie zawsze jest najlepszym nośnikiem przekazu marki. Nierzadko skuteczniej funkcjonuje obraz, a jeszcze lepsza jest taka kombinacja słowa i obrazu, która obudzi nasze emocje. Podczas lektury tej książki zrozumiesz, a później wdrożysz nowatorską koncepcję wizualnego młotka i werbalnego gwoździa. Dowiesz się, jak za pomocą młotka (poruszającego obrazu) przyciągnąć uwagę konsumenta i wbić mu w umysł gwóźdź (przekaz pozycjonujący). W ten sposób sprawisz, że przekaz marki zagnieździ się na dobre w mózgu odbiorcy. Jeśli odpowiednio wzmocnisz obraz werbalnym przekazem pozycjonującym, uda Ci się entuzjastycznie nastawić odbiorcę do Twojego produktu. Z tej książki dowiesz się: że obrazy i słowa są trochę jak młotki i gwoździe jak wybrać najlepszy młotek, czyli stworzyć obraz wart zapamiętania jak wykuć najlepszy gwóźdź, czyli zwrócić się przekonująco do odbiorcy jaką rolę odgrywa właściwe opakowanie jak pielęgnować i wykorzystać mit założyciela jak używać wizerunku celebrytów i zwierząt  jak bogatym źródłem inspiracji jest historia Oto 10 wizualnych narzędzi, których można użyć do budowy marki: Kształt Kolor Produkt Opakowanie Akcja Założyciel Symbol Założyciel Symbol Dziedzictwo

Szczegóły
Tytuł Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu
Autor: Ries Laura, Ries Al
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Onepress
Rok wydania: 2016
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.