Wizerunek organizacji. Teoria i praktyka badania wizerunku uczelni. Tom 13 okładka

Średnia Ocena:


Wizerunek organizacji. Teoria i praktyka badania wizerunku uczelni. Tom 13

W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się: Tom 1 – Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński Tom 2 – Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki Tom 3 – Media masowe względem przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. Gajlewicz Tom 4 – Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. Gogołek Tom 5 – Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych względem instytucji Unii Europejskiej, P. Stępka Tom 6 – Aparat represji względem inteligencji w latach 1945-1956, R. Habielski, D. Rafalska Tom 7 – Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. Olędzki Tom 8 – Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. Szurmiński Tom 9 – Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1945-1947), P. Swacha Tom 10 – Zawartość mediów czyli rozważania ponad metodologią badań medioznawczych, T. Gackowski Tom 11 – Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii, K. Gajlewicz-Korab Tom 12 – Manipulacja w mediach. Media o manipulacji, T. Gackowski, J. Dziedzic Tom 13 – Wizerunek organizacji. Teoria i praktyka badania wizerunku uczelni, A. Waszkiewicz

Szczegóły
Tytuł Wizerunek organizacji. Teoria i praktyka badania wizerunku uczelni. Tom 13
Autor: Waszkiewicz Alicja
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Wizerunek organizacji. Teoria i praktyka badania wizerunku uczelni. Tom 13 w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Wizerunek organizacji. Teoria i praktyka badania wizerunku uczelni. Tom 13 PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.