Średnia Ocena:
Wizerunek Warszawy w Działaniach Promocyjnych Władz Lokalnych i Świadomości Społecznej
Badania ponad wizerunkami miejsc prowadzone są od lat 70-tych XX w. przez przedstawicieli różnorakich dyscyplin naukowych. Problematyka dotycząca formowania się wizerunku miasta stale znajduje się przede wszystkim w obszarze zainteresowań ekonomistów, socjologów, psychologów, specjalistów od zarządzania a także osób zajmujących się rynkiem środków masowego przekazu. W pracy wskazano także na znaczące możliwości wykorzystania badań geograficznych w zarządzaniu miastem. Do zagadnień szczególnej wagi należy zaliczyć kształtowanie wizerunku obszaru a także efektywne nim zarządzanie. Z punktu widzenia poruszanych zagadnień a także ze względu na zastosowane podejście metodyczne oceniane opracowanie wkracza w zakres przedmiotowy marketingu terytorialnego (geograficznego). Przekraczanie granic dyscyplin naukowych należy także uznać za atut tej pracy. Geografowie otrzymują ciekawe narzędzie badawcze, pozwalające na włączenie się do międzydyscyplinarnych studiów ponad współczesnymi kłopotami społeczno-gospodarczymi.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Wizerunek Warszawy w Działaniach Promocyjnych Władz Lokalnych i Świadomości Społecznej |
Autor: | Dudek-Mańkowska Sylwia |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego |
Rok wydania: | 2011 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Wizerunek Warszawy w Działaniach Promocyjnych Władz Lokalnych i Świadomości Społecznej PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!