Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Autorka, podejmując najważniejsze wątki i wprowadzając w proces konceptualizacji pojęcia obywatelstwa, obywatelskości i obywatela, omówiła podejścia filozoficzne, socjologiczne i pedagogiczne dotyczące edukacji obywatelskiej. Zaprezentowała efekty wielkiego międzynarodowego badania ICCS (International Civic and Citizenship Study), porównała poziom kompetencji poznawczych polskich 14-latków z kompetencjami rówieśników z 37 krajów świata. Szeroko omówiła zakres wiedzy obywatelskiej polskich gimnazjalistów, wskazała niedostatki polskiej edukacji obywatelskiej. Dokonała szczegółowej analizy uwarunkowań wiedzy obywatelskiej w Polsce i na świecie, wykorzystując nowe techniki statystyczne, regresji wielozmiennowej, co w pracach pedagogicznych, nie tylko polskich, jest ewenementem.Książka jest adresowana zarówno do środowiska pedagogów akademickich a także przedstawicieli nauk społecznych, jak i władz oświatowych a także nau czycieli na co dzień zajmujących się wychowaniem młodzieży.
| Szczegóły | |
|---|---|
| Tytuł | Wiedzieć i rozumieć, aby być obywatelem |
| Autor: | Wiłkomirska Anna |
| Rozszerzenie: | brak |
| Język wydania: | polski |
| Ilość stron: | |
| Wydawnictwo: | Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego |
| Rok wydania: | |
| Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
|---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.