Średnia Ocena:
Wiązanie podejść metodologicznych w pedagogice teoretyczno-praktycznej
Treść pracy wnosi dużo nowego spojrzenia na istotę metodologii pedagogiki, jak też metodologii badań pedagogicznych. Podkreślenia wymaga fakt, że praca oparta jest na bogatych doświadczeniach badawczych i dydaktycznych Autora. Wypełnia ona istniejącą lukę w literaturze rodzimej w zakresie statusu metodologicznego pedagogiki. Uważam, że praca jest wysoce wartościowa zarówno z punktu widzenia teorii pedagogicznej, którą posuwa znacznie do przodu, jak też praktyki badawczej. [...] Na szczególną uwagę zasługuje pomysł wzbogacania poszczególnych epizodów pracy tekstami poetyckimi, które nie stanowią ozdobników tych rozdziałów, ale rozwijają i pogłębiają teksty naukowe, nadając im jakościowy oddźwięk emocjonalny. Pomysł interesujący i godny podkreślenia. [...] Pracę tę adresuję do szerokich rzesz pracowników naukowych uprawiających pedagogikę i poszukujących jej metodologicznego statusu, a także nauczycieli, studentów pedagogiki i kierunków nauczycielskich.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Wiązanie podejść metodologicznych w pedagogice teoretyczno-praktycznej |
Autor: | Palka Stanisław |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Oficyna Wydawnicza Impuls |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Wiązanie podejść metodologicznych w pedagogice teoretyczno-praktycznej PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!