W supermarkecie szczęścia. O różnorodności zachowań konsumenckich w kontekście jakości życia okładka

Średnia Ocena:


W supermarkecie szczęścia. O różnorodności zachowań konsumenckich w kontekście jakości życia

Książka ebook ma na celu analizę konsekwencji, jakie dla jakości życia i poczucia szczęścia ma codzienne życie w kulturze zdominowanej przez konsumpcję. Przedstawia aktualne kierunki poszukiwań wyznaczników decyzji i zachowań człowieka w tej sferze. Wskazuje nowe tendencje i zjawiska w zachowaniach konsumenckich, takie jak „konsumowanie” pracy, merkantylizacja religii, kupowanie doznań i doświadczeń w miejsce produktów i usług a także różnorakie formy antykonsumpcji. Główny cel książki i ważne jej przesłanie odzwierciedla sam tytuł, odwołujący się do pojęcia supermarketu. Pojęcie to – znajome, zrozumiałe i ujmujące charakterystyczne cechy naszego życia – ułatwia skrótowe komunikowanie złożonych treści, odnoszących się do wielu wymiarów ludzkiego bytowania w kulturze, edukacji, pracy, religii, polityce czy rodzinie. Tytułowy supermarket, oferując różnorodność obiektów, sensów i znaczeń, poprzez włączenie ludzi-konsumentów w rozbudowany dyskurs handlowo-rozrywkowy, powinien – wedle ich oczekiwań i nadziei – zapewnić im szczęście i satysfakcję życiową. O tym, czy nadzieje te i oczekiwania zostają spełnione, traktuje właśnie prezentowana książka. Ma ona charakter interdyscyplinarny, autorzy epizodów to psychologowie, socjologowie i ekonomiści. Zawiera zarówno prace empiryczne, w których przedstawione są aktualne efekty badań, jak i teoretyczne epizody przeglądowe. Kierujemy ją do szerokiego kręgu odbiorców – studentów i nauczycieli akademickich, praktyków zajmujących się marketingiem, reklamą, zachowaniami konsumenckimi a także do wszystkich osób zainteresowanych jakością życia w kulturze konsumpcji. Odbiorcami książki mogą być psychologowie, pedagodzy, socjologowie, ekonomiści, rodzice, wychowawcy, terapeuci, ludzie mediów, politycy a także wszyscy ci, dla których kluczowa jest problematyka konsumpcji jako zjawiska głęboko zakorzenionego we współczesnej kulturze, oddziałującego na dobrostan jednostek i społeczeństwa jako całości.

Szczegóły
Tytuł W supermarkecie szczęścia. O różnorodności zachowań konsumenckich w kontekście jakości życia
Autor: Opracowanie zbiorowe
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Difin
Rok wydania: 2012
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki W supermarkecie szczęścia. O różnorodności zachowań konsumenckich w kontekście jakości życia w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

W supermarkecie szczęścia. O różnorodności zachowań konsumenckich w kontekście jakości życia PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.