Usługi okładka

Średnia Ocena:


Usługi

Sektor usług w gospodarce ma coraz większy udział w ogólnym rozwoju gospodarczym i stanowi szansę dla osób bezrobotnych. W książce pdf problematyka została podzielona na trzy części: element I marketing usług, element II - zarządzanie organizacją usługową a także element III kłopoty współczesnego marketingu usług. W poszczególnych rozdziałach Autorka opisuje uwarunkowania marketingu usług, różnice w marketingu organizacji nastawionych (na przykładzie bankowości detalicznej, firm turystycznych i hotelarstwa) i nienastawionych na zysk (muzeów i organizacji charytatywnych), problematykę zarządzania organizacją usługową, a zwłaszcza zarządzania zmianą, sposoby zarządzania ludźmi, marketing wewnętrzny organizacji usługowej i kompetencje jej pracowników, a także przedstawia współczesne kłopoty marketingu usług i co niesie w tym zakresie przyszłość.

Szczegóły
Tytuł Usługi
Autor: Gilmore Audrey
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Rok wydania: 2006
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Usługi w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Usługi PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.