Średnia Ocena:
Usługi
Sektor usług w gospodarce ma coraz większy udział w ogólnym rozwoju gospodarczym i stanowi szansę dla osób bezrobotnych. W książce pdf problematyka została podzielona na trzy części: element I marketing usług, element II - zarządzanie organizacją usługową a także element III kłopoty współczesnego marketingu usług. W poszczególnych rozdziałach Autorka opisuje uwarunkowania marketingu usług, różnice w marketingu organizacji nastawionych (na przykładzie bankowości detalicznej, firm turystycznych i hotelarstwa) i nienastawionych na zysk (muzeów i organizacji charytatywnych), problematykę zarządzania organizacją usługową, a zwłaszcza zarządzania zmianą, sposoby zarządzania ludźmi, marketing wewnętrzny organizacji usługowej i kompetencje jej pracowników, a także przedstawia współczesne kłopoty marketingu usług i co niesie w tym zakresie przyszłość.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Usługi |
Autor: | Gilmore Audrey |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne |
Rok wydania: | 2006 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Usługi PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!