Uniwersalia w międzykulturowym porównaniu. Studium polsko-niemieckie okładka

Średnia Ocena:


Uniwersalia w międzykulturowym porównaniu. Studium polsko-niemieckie

Pomysł tematu udokumentowanego tutaj projektu badawczego Uniwersalia kulturowe w międzykulturowym porównaniu powstał w 1999 r. podczas spotkania w Łodzi, kiedy bilansowaliśmy efekty dotychczas zrealizowanych wspólnych projektów badawczych. Wyszliśmy wtedy z założenia, że poznanie "uniwersaliów kulturowych" umożliwiłoby w pewnym stopniu pokonanie swoistych kłopotów badań dwunarodowych, skoro uniwersalia, qua definitionem, istnieją we wszystkich kulturach i mają te same znaczenia. Teza wyjściowa projektu brzmiała zatem: "uniwersalia kulturowe" mają coś wspólnego z "istotą ludzką" albo również z "zasadniczymi potrzebami człowieka", przy czym wiążą się one z rzeczami i fenomenami wspólnymi dla wszystkich ludzi albo istniejącymi i kluczowymi we wszystkich kulturach.

Szczegóły
Tytuł Uniwersalia w międzykulturowym porównaniu. Studium polsko-niemieckie
Autor: Opracowanie zbiorowe
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Uniwersalia w międzykulturowym porównaniu. Studium polsko-niemieckie w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Uniwersalia w międzykulturowym porównaniu. Studium polsko-niemieckie PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.