Unity. Przewodnik projektanta gier okładka

Średnia Ocena:


Unity. Przewodnik projektanta gier

24 h do swojej gry! Unity to zaawansowane środowisko do tworzenia gier 3D, prezentacji i animacji zarówno na urządzenia mobilne, jak i stacjonarne. Wokół tego silnika skupiona jest ogromna społeczność, prezentująca produkcje o różnorakim stopniu zaawansowania. Jeżeli Twoim marzeniem jest stworzenie gry według swojego scenariusza, jeżeli pragniesz sprawdzić się w roli projektanta gier wideo, to trafiłeś na doskonałą książkę, w całości poświęconą silnikowi Unity!Ta książka ebook pozwoli Ci poznać zintegrowane środowisko (IDE) a także dostosować je do swoich potrzeb. Nauczysz się tworzyć obiekty gry i wykonywać na nich operacje, stosować shadery i tekstury a także korzystać z narzędzi do tworzenia terenu i środowiska twojej gry. Kolejne epizody to ciekawe info na temat oświetlenia, kamer a także wyników dźwiękowych. Na sam koniec dowiesz się, jak dopracować stworzoną grę, wdrożyć ją a także zmodyfikować tak, aby funkcjonowała na urządzeniach mobilnych. Dzięki lekturze stworzysz gry: Gauntlet Runner, Captain Blaster, Chaos Ball, Amazing Racer. Przekonaj się, jakie możliwości kryje silnik Unity!Dzięki tej książce: poznasz środowisko Unity zbudujesz środowisko gry wykorzystasz skrypty oświetlisz scenę i użyjesz kamer stworzysz własną pierwszą grę Zrealizuj własne marzenie o stworzeniu swojej gry!

Szczegóły
Tytuł Unity. Przewodnik projektanta gier
Autor: Geig Mike
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Helion
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Unity. Przewodnik projektanta gier w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Unity. Przewodnik projektanta gier PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • Epos2110

    Na czym się najlepiej uczyć? Na błędach ! A jak nie ma błędów? To na przykładach! Książka ebook zawiera przykłady paru gier, które można stworzyć z jej radami od początku. Dzięki temu uczymy się wielu rzeczy, które jesteśmy w stanie wykorzystać później we swoich pomysłach. Z drugiej strony po co ponownie odkrywać koło? Książka ebook daje nam sporą dawkę skryptów już utworzonych, które możemy sobie zmodyfikować do swoich celów, dzięki czemu redukuje się nam czas, jaki przeznaczymy na oprogramowanie gierki.