Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
24 h do swojej gry! Unity to zaawansowane środowisko do tworzenia gier 3D, prezentacji i animacji zarówno na urządzenia mobilne, jak i stacjonarne. Wokół tego silnika skupiona jest ogromna społeczność, prezentująca produkcje o różnorakim stopniu zaawansowania. Jeżeli Twoim marzeniem jest stworzenie gry według swojego scenariusza, jeżeli pragniesz sprawdzić się w roli projektanta gier wideo, to trafiłeś na doskonałą książkę, w całości poświęconą silnikowi Unity!Ta książka ebook pozwoli Ci poznać zintegrowane środowisko (IDE) a także dostosować je do swoich potrzeb. Nauczysz się tworzyć obiekty gry i wykonywać na nich operacje, stosować shadery i tekstury a także korzystać z narzędzi do tworzenia terenu i środowiska twojej gry. Kolejne epizody to ciekawe info na temat oświetlenia, kamer a także wyników dźwiękowych. Na sam koniec dowiesz się, jak dopracować stworzoną grę, wdrożyć ją a także zmodyfikować tak, aby funkcjonowała na urządzeniach mobilnych. Dzięki lekturze stworzysz gry: Gauntlet Runner, Captain Blaster, Chaos Ball, Amazing Racer. Przekonaj się, jakie możliwości kryje silnik Unity!Dzięki tej książce: poznasz środowisko Unity zbudujesz środowisko gry wykorzystasz skrypty oświetlisz scenę i użyjesz kamer stworzysz własną pierwszą grę Zrealizuj własne marzenie o stworzeniu swojej gry!
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Unity. Przewodnik projektanta gier |
Autor: | Geig Mike |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Helion |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.
Recenzje
Na czym się najlepiej uczyć? Na błędach ! A jak nie ma błędów? To na przykładach! Książka ebook zawiera przykłady paru gier, które można stworzyć z jej radami od początku. Dzięki temu uczymy się wielu rzeczy, które jesteśmy w stanie wykorzystać później we swoich pomysłach. Z drugiej strony po co ponownie odkrywać koło? Książka ebook daje nam sporą dawkę skryptów już utworzonych, które możemy sobie zmodyfikować do swoich celów, dzięki czemu redukuje się nam czas, jaki przeznaczymy na oprogramowanie gierki.