United Kingdom at a Glance okładka

Średnia Ocena:


United Kingdom at a Glance

Książka ebook adresowana jest przede wszystkim do uczniów gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych przygotowujących się do udziału w konkursach czy olimpiadzie z języka angielskiego, a także kandydatów na studia na kierunku filologia angielska. Publikacja pomocna będzie także nauczycielom języka angielskiego, którzy pragną przybliżyć swoim uczniom kwestie związane z kulturą, geografią czy historią Zjednoczonego Królestwa. Książka ebook składa się z ośmiu sekcji podzielonych na rozdziały, w których to zostały omówione tematy dotyczące geografii; ludności i języka; rządu i systemu politycznego; historii; kultury i sportu; znanych pisarzy; znanych miejsc, zdarzeń i instytucji a także życia codziennego. Każdy epizod kończy się ćwiczeniami ze słownictwa. Dodatkowo na końcu każdej sekcji zamieszczono quiz w postaci testu wielokrotnego wyboru, zawierający ok. 40-50 pytań sprawdzających znajomość przedstawionych zagadnień. W celu lepszego odbioru tekstu w książce pdf zamieszczono liczne ilustracje a także mapy, wyróżniono wszystkie nazwy swoje i w oddzielnej ramce umieszczono ich zapis fonetyczny. Zakładany poziom znajomości języka angielskiego nie wykracza poza średnio zaawansowany.

Szczegóły
Tytuł United Kingdom at a Glance
Autor: Ociepa Roman
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Szkolne PWN
Rok wydania: 2010
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki United Kingdom at a Glance w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

United Kingdom at a Glance PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Pobierz PDF

Nazwa pliku: Academic_Vocabulary_in_Context_Exercise final (1).pdf - Rozmiar: 54.9 kB
Głosy: 0
Pobierz
Nazwa pliku: EU_Digital_COVID_Certificate.pdf - Rozmiar: 122 kB
Głosy: -12
Pobierz

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • Małgorzata Piekarska

    Książka ebook okazała się bardzo przydatna w przygotowaniu do konkursu

 

United Kingdom at a Glance PDF transkrypt - 20 pierwszych stron:

 

Strona 1 ■ Academic Vocabulary in Context (BA Dissertation Fragment) Instructions: Complete the text using the words from the box. Change the form where necessary. approach argument significance proof underline theory aspect methodology classify emphasise affect illustrate assessment awareness pattern aspect describe identify principle assess examine analyse explore This dissertation aims to (1) ________ how social and cultural factors (2) ________ the pronunciation of English among Polish learners. The research begins by introducing the main (3) ________ that pronunciation learning is closely linked to identity and motivation. Chapter One (4) ________ the historical development of pronunciation teaching and highlights one important (5) ________ of recent research—the growing interest in intelligibility rather than native-like accent. The author also (6) ________ the need to raise learners’ (7) ________ of international varieties of English. Chapter Two outlines the (8) ________ used in this study. It explains how data were collected through classroom observation, interviews, and speech recordings. Participants were (9) ________ into three groups according to their level of fluency, and each group was (10) ________ in terms of both accuracy and communicative success. The study then (11) ________ the relationship between formal instruction and spontaneous speech. Several examples (12) ________ how explicit phonetic feedback can improve learners’ pronunciation over time. The (13) ________ of learner progress is based on comparing pronunciation before and after the training sessions. Chapter Three focuses on the most frequent (14) ________ found in the learners’ speech, such as the replacement of /θ/ with /s/. These (15) ________ provide strong (16) ________ that targeted correction leads to measurable improvement. In Chapter Four, the author (17) ________ three key (18) ________ of successful pronunciation instruction: clear modelling, meaningful practice, and positive feedback. The results confirm the (19) ________ of creating supportive learning environments rather than focusing on error-free speech. In the conclusion, the dissertation (20) ________ the practical value of adopting a communicative (21) ________ to pronunciation teaching. It also presents the (22) ________ that motivation plays a central role and should not be underestimated. Finally, the research (23) ________ how local teaching traditions can adapt to global English norms while maintaining high level of learner confidence and participation.