Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Dzień dobry! Co u Ciebie słychać?Media społecznościowe mają się do tych tradycyjnych jak małe firmy do dużych korporacji. Facebook, Twitter, Instagram — to narzędzia szybkie, bezpośrednie i pozbawione zadęcia. Twoja firma również taka jest, prawda? Może nie pracują dla Ciebie rzesze ludzi. Może Twoje biuro nie przypomina realizacji marzenia architekta. Może nie dysponujesz milionowym budżetem na reklamę... Lecz masz jedną, zasadniczą przewagę ponad olbrzymią korporacją, w której cieniu cichutko rozwijasz własny biznes — jesteś elastyczny! Nowe pomysły wdrażasz zaraz po tym, jak pojawią się w Twojej głowie. Nie musisz ich z nikim konsultować. Gdy przychodzi do Ciebie klient, na bieżąco decydujesz, czy poczęstować go herbatą, dać mu rabat, czy dorzucić gratis.Jesteś blisko. Blisko biznesu, rynku, ludzi. Powiedz im o tym! Najlepiej w mediach, które do Ciebie pasują. Na Twitterze i Facebooku. Pokaż im to fotografiami umieszczonymi na Pintereście i Instagramie. Zaproś ich do wirtualnego spotkania filmem umieszczonym na YouTube. Na pewno nie wydasz na tę działalność fortuny, ponieważ tu liczą się Twój czas i zaangażowanie, nie pieniądze. Tylko... skoro to takie fantastyczne kanały, dlaczego tak niewiele firm umiejętnie z nich korzysta? Liczne firmy są w nich obecne, lecz nie znają ich możliwości. Nie mają pojęcia, jak spektakularne wyniki mogą uzyskać, jeśli tylko okiełznają ich moc.Bądź sprytniejszy od innych. Poznaj mechanizmy rządzące światem mediów społecznościowych i zmuś je do tego, by dla Ciebie pracowały!
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw |
Autor: | Żukowski Marcin |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Helion |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.
Recenzje
Czyta sie lekko i przyjemnie, napisana przyjemnym językiem. Jesli chodzi o zakres informacji zdecydowanie to książka ebook dla laików.
Można dowiedzieć się naprawdę dużo na temat prowadzenia profilu własnej firmy w social media.