Średnia Ocena:
Trudności w ocenianiu, klasyfikowaniu i promowaniu uczniów według nowych przepisów – 22 przykłady
Zmiany w przepisach dotyczących oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów obowiązujące od 1 września 2015 r. mogą okazać się problematyczne. Okazuje się bowiem, że nie zawsze wiadomo, kiedy wpisywać na świadectwie oceny z religii, jakie osiągnięcia ucznia można wpisywać na świadectwie, jakie są obecnie możliwości pozostawienia ucznia klasy I szkoły podstawowej za zgodą rodziców na następny rok szkolny, a także wiele, dużo innych. Przedstawiamy odpowiedzi na 22 najbardziej problematyczne zagadnienia, z którymi na co dzień mają kłopot nauczyciele i dyrektorzy szkół wszystkich typów. Z publikacji dowiesz się także, co zrobić w sytuacji, gdy uczeń po zmianie szkoły nie ma możliwości uczenia się języka obcego, którego uczył się w poprzedniej szkole, a także jakie są zasady wnoszenia zastrzeżeń do ocen – według świeżych przepisów.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Trudności w ocenianiu, klasyfikowaniu i promowaniu uczniów według nowych przepisów – 22 przykłady |
Autor: | Celuch Małgorzata |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Wiedza i Praktyka |
Rok wydania: | 2016 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Trudności w ocenianiu, klasyfikowaniu i promowaniu uczniów według nowych przepisów – 22 przykłady PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!