Tożsamość osobowa w epoce cyfrowych technologii komunikacyjnych okładka

Średnia Ocena:


Tożsamość osobowa w epoce cyfrowych technologii komunikacyjnych

„To nie jest książka ebook o książkach; (…), ponieważ chodzi w niej nie tyle o teksty o człowieku, co o niego samego odnajdywanego w sposobach jego bycia, próba śledzenia jak się zjawia i rozumienia, dlaczego tak? (…) Zagadnienia te odsyłają do pojęcia, z którym zwykło się je identyfikować, język o tożsamości osobowej (…). Z kolei to, jak o sobie myślimy, jak konceptualizujemy własne zadomowienie w świecie zależy od narzędzi jakie do tego wykorzystujemy, tj. od tego jak o tym mówimy, jak się na ten temat komunikujemy. (…) Obecnie mamy do czynienia z kolejnym (…) środowiskiem komunikacyjnym, które kształtuje naszą tożsamość osobową jest nim hipertekst. Jeżeli pragniemy rozumieć siebie musimy rozumieć specyfikę ekologii hipertekstu, (…) jego antycypowany albo już obserwowany wpływ na życie współczesnego człowieka. Fragment wstępu

Szczegóły
Tytuł Tożsamość osobowa w epoce cyfrowych technologii komunikacyjnych
Autor: Osika Grażyna
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: TAiWPN Universitas Kraków
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Tożsamość osobowa w epoce cyfrowych technologii komunikacyjnych w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Tożsamość osobowa w epoce cyfrowych technologii komunikacyjnych PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.