Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Sprzedaż osobista jest instrumentem systemu komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem a także wspierania sprzedaży, związanym z bezpośrednimi kontaktami sprzedawcy z nabywcą. Zakres sprzedaży osobistej w marketingu jest bardzo szeroki, dotyczy bowiem wszystkich form bezpośrednich, interpersonalnych kontaktów na wszystkich szczeblach dystrybucji. Zainteresowanie tą formą promocji wciąż rośnie, o czym świadczą ciągle powiększające się działy handlowe przedsiębiorstw. Firmy potrzebują bowiem pracowników, którzy pomogą im zwiększać dochody. Z tego powodu zawód sprzedawcy (handlowca, akwizytora, przedstawiciela czy reprezentanta handlowego) stał się jednym z najpopularniejszych i najbardziej poszukiwanych współcześnie zawodów i jak podają analitycy, tendencja ta będzie utrzymywać się w przyszłości. W większości ebooków dotyczących marketingu w dalszym ciągu ciężko znaleźć info dotyczące technik sprzedaży osobistej. Rynek księgarski dysponuje jednak różnorodnością publikacji dotyczących obsługi klienta i sprzedaży. Najczęściej jest to przetłumaczona na mowa polski zagraniczna literatura typu poradnikowego. Intencją tej książki jest połączenie dorobku różnorakich dziedzin, a tym samym szerokie spojrzenie na wykorzystywanie w praktyce technik sprzedaży osobistej. Książka ebook jest adresowana do szerokiego grona odbiorców: studentów na kierunkach marketingu, zarządzania, handlu, osób odpowiedzialnych za zarządzanie sprzedażą osobistą w przedsiębiorstwach, różnego typu sprzedawców a także trenerów zajmujących się szkoleniami z zakresu technik sprzedaży i obsługi klienta...
| Szczegóły | |
|---|---|
| Tytuł | Techniki sprzedaży osobistej |
| Autor: | Zatwarnicka-Madura Beata |
| Rozszerzenie: | brak |
| Język wydania: | polski |
| Ilość stron: | |
| Wydawnictwo: | CeDeWu Sp. z o.o. |
| Rok wydania: | |
| Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
|---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.