Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Pierwsza książka ebook wydana w języku polskim, poświęcona sztuce nowoczesnej obsługi kelnerskiej. Skupia się na tym, co w zawodzie kelnera jest najistotniejsze – na umiejętnościach interpersonalnych, prezentacyjnych, komunikacyjnych i sprzedażowych, potrzebnych do tego, by odnieść sukces w zawodzie kelnera. Książka kładzie nacisk na praktykę. Jest napisana mową bezpośrednim, wzbogacona przykładami, anegdotami, ćwiczeniami do wykonania „na żywo” a także wywiadami z doświadczonymi przedstawicielami branży restauracyjnej. co odróżnia kelnera przeciętnego od kelnera wybitnego – cechy, postawy, umiejętności kelner jako gospodarz i doradca ds. potraw skuteczne narzędzia sprzedaży kelnerskiej scenariusz profesjonalnej obsługi klienta typologie klientów i zasady ich obsługi jak radzić sobie z ciężkimi klientami i w niełatwych sytuacjach wskazówki dla menedżerów sali praktyczne ćwiczenia i scenki do oceny opinie profesjonalistów branży restauracyjnej Korzyści z lektury tej książki odczujesz na swojej skórze i to po trzykroć. Twoi klienci wyjdą z restauracji pod wrażeniem tego, jak ich obsłużyłeś. To przełoży się na zadowolenie Twoich przełożonych, tym bardziej, że wzrost zadowolenia klientów pójdzie w parze ze wzrostem wysokości ich rachunku. Ty zaś, prócz zebranych pochwał i satysfakcji ze idealnie wykonanej pracy, zauważysz też korzystną zmianę w wysokości po-zostawianych Ci przez klientów napiwków.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Sztuka usługiwania. Jak być dobrym kelnerem |
Autor: | Janasik Aldona, Zarczuk Dorota |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | CeDeWu Sp. z o.o. |
Rok wydania: | 2017 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.