Sztuka oblężnicza w świecie rzymskim 146 rok przed Chr. – 378 rok po Chr. okładka

Średnia Ocena:


Sztuka oblężnicza w świecie rzymskim 146 rok przed Chr. – 378 rok po Chr.

Oblężenia nierzadko były ważnymi działaniami w wojnach prowadzonych przez Rzymian, zarówno podczas konfliktów z Macedonią i Kartaginą w II wieku przed Chrystusem, jak i wojen domowych okresu schyłku Republiki, czy rywalizacji późnego Cesarstwa z sasanidzką Persją, której mieszkańcy, jako jedyni spośród przeciwników Rzymian, mogli się z nimi równać jeśli chodzi o sztukę oblężniczą. Niniejsza książka ebook opisuje techniki prowadzenia tego rodzaju działań stosowane przez Imperium Rzymskie i jego oponentów, zarówno w czasach Republiki, jak i Cesarstwa. Pokazuje, że choć I wiek po narodzinach Chrystusa uznaje się za złotą erę sztuki prowadzenia oblężeń, po której nastąpił regres, to tak naprawdę w późniejszych stuleciach wykorzystywano na tym polu nowe i skuteczne techniki.

Szczegóły
Tytuł Sztuka oblężnicza w świecie rzymskim 146 rok przed Chr. – 378 rok po Chr.
Autor: Campbell Duncan B.
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Napoleon V
Rok wydania: 2017
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Sztuka oblężnicza w świecie rzymskim 146 rok przed Chr. – 378 rok po Chr. w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Sztuka oblężnicza w świecie rzymskim 146 rok przed Chr. – 378 rok po Chr. PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.