Studium przypadku w praktyce szkoleniowej. Czyli jak uczyć się na doświadczeniach innych okładka

Średnia Ocena:


Studium przypadku w praktyce szkoleniowej. Czyli jak uczyć się na doświadczeniach innych

W niniejszym, czwartym tomie serii twórca pokazuje studium przypadku jako atrakcyjną, użyteczną i skuteczną metodę szkoleniową, umożliwiającą rozwijanie umiejętności, pogłębianie wiedzy i kształtowanie postaw uczestników szkoleń. Porządkuje terminologię a także szczegółowo opisuje etapy przygotowywania sesji szkoleniowej z użyciem tej metody. Wyjaśnia, czym należy się kierować, wybierając przypadek do analizy, jak przygotować jego opis a także jak sporządzić instrukcję do studium przypadku. Wskazuje metody zastosowania studium podczas sesji, a także jego wady i plusy w porównaniu z innymi metodami. Tom jest adresowany zarówno do początkujących trenerów, jak i do osób mających doświadczenie w przygotowywaniu szkoleń.

Szczegóły
Tytuł Studium przypadku w praktyce szkoleniowej. Czyli jak uczyć się na doświadczeniach innych
Autor: Fortuna Paweł
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne Profesjonalne
Rok wydania: 2010
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Studium przypadku w praktyce szkoleniowej. Czyli jak uczyć się na doświadczeniach innych w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Studium przypadku w praktyce szkoleniowej. Czyli jak uczyć się na doświadczeniach innych PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.