Strategie dochodowe różnych kategorii podmiotów na rynku kapitalistycznym okładka

Średnia Ocena:


Strategie dochodowe różnych kategorii podmiotów na rynku kapitalistycznym

Celem książki jest analiza strategii dochodowych realizowanych przez różnorakie kategorie akcjonariuszy, menedżerów, pracowników, konsumentów. Obejmuje ona swoim zakresem problematykę określaną mianem nadzoru korporacyjnego. W analizie strategii dochodowych twórca stosuje narzędzia socjologiczne, skupiając się na wymiarach i kryteriach zróżnicowania społecznego stron stosunków kontraktowych zawiązywanych na rynku kapitalistycznym. Przedmiotem badania są takie zagadnienia, jak: struktura zysków i cen, koszty agencji, asymetria informacyjna, ciągłość kontraktu. Dywidenda, płaca zasadnicza, polityka cenowa są ukazane jako środki regulacji relacji pomiędzy zarządcami firm a akcjonariuszami, pracownikami i konsumentami, zabezpieczające możliwości realizacji strategii dochodowych poszczególnych stron kontraktów.

Szczegóły
Tytuł Strategie dochodowe różnych kategorii podmiotów na rynku kapitalistycznym
Autor: Wechta Przemysław
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: UAM Wydawnictwo Naukowe
Rok wydania: 2016
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Strategie dochodowe różnych kategorii podmiotów na rynku kapitalistycznym w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Strategie dochodowe różnych kategorii podmiotów na rynku kapitalistycznym PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.