Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Konsumenci polityczni szukają świeżych doznań emocjonalnych w środowisku politycznym; szukają oni także klarowności komunikacji politycznej i konsekwencji w realizowaniu wyborczych obietnic. Stosowane dotychczas techniki marketingu politycznego powoli tracą własną skuteczność. Zatopieni w kulturze konsumeryzmu konsumenci żądają większej uczciwości od marek, także tych politycznych. Zmieniająca się kultura globalna wpływa na zmianę kultury politycznej. Westernizacja polityki zastąpiona zostaje przez brandyzację. Niniejsza publikacja dotyczy zagadnienia, które w ostatnich dziesięcioleciach nabrało kluczowego znaczenia zarówno w obszarze szeroko pojętego biznesu, jak i polityki. Pomimo tego, że o marce napisano już przez ten czas bardzo wiele, Bartolomeo Rafael Bialas pokazuje innowacyjny punkt widzenia, ściśle łącząc obszary związane z brandingiem, psychologią i antropologią konsumencką a także polityką. Twórca doszukuje się wspólnego podłoża i mechanizmów tych pozornie odrębnych, wydawałoby się, światów, stosując porównania i opisując analogie.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Strategiczne zarządzanie marką w polityce i biznesie |
Autor: | Rafael Bartolomeo Bialas |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR |
Rok wydania: | 2025 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.