Strategia, portfele, programy, projekty - z góry na dół czy z dołu do góry? okładka

Średnia Ocena:


Strategia, portfele, programy, projekty - z góry na dół czy z dołu do góry?

Projekty nie funkcjonują w próżni: zawsze mają swój kontekst organizacyjny i ludzki. Takie samo z pozoru wdrożenie systemu ERP w paru różnorakich przedsiębiorstwach może mieć rozmaite cele i inne podejścia do realizacji, rozbieżne zakresy i odmiennie zaangażowane zasoby. Kontekst organizacyjny określają inne inicjatywy, które toczą się równolegle, ambicje i pragnienia kadry zarządzającej, refleksje dotyczące tego, jak można pracować łatwiej, pracować lepiej i dostarczać coraz to wyższą jakość. Obrazek ten złożony jest z bardzo wielu elementów. Tworzą go puzzle, których układ – a czasem i kształt, i liczba – non stop się zmienia. Michael Porter powiedział kiedyś: Istotą strategii jest decyzja o tym, czego nie robić – i dokładnie o tym jest ten ebook.

Szczegóły
Tytuł Strategia, portfele, programy, projekty - z góry na dół czy z dołu do góry?
Autor: Opracowanie zbiorowe
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: IMPETUS Sp. z o.o.
Rok wydania: 2024
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Strategia, portfele, programy, projekty - z góry na dół czy z dołu do góry? w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Strategia, portfele, programy, projekty - z góry na dół czy z dołu do góry? PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.