Storytelling czy prosta komunikacja? Jak po mistrzowsku pisać, mówić i prezentować okładka

Średnia Ocena:


Storytelling czy prosta komunikacja? Jak po mistrzowsku pisać, mówić i prezentować

Komunikacja biznesowa obejmuje dwa ważne style: prostą komunikację i storytelling. Storytelling to metoda wywoływania emocji u odbiorcy, co pozwala efektywniej na niego oddziaływać. Poprzez opowieści łatwiej jest przekonywać, inspirować i sprzedawać. Są jednak sytuacje, kiedy mamy inne cele. Czasem zależy nam na tym, by nie tyle przekonywać, ile poinformować, wyjaśnić albo zaraportować. Wówczas warto skorzystać z zasad prostej komunikacji. Storytelling i łatwa komunikacja dają konkretne wytyczne, jak pisać zrozumiałe e-maile, jak idealnie pokazywać treści i jak skutecznie się wypowiadać. Mistrzostwo komunikacji polega na łączeniu obydwu tych stylów. Dzięki tej książce pdf dowiesz się, jak zrobić duży krok w stronę mistrzostwa komunikacji biznesowej.

Szczegóły
Tytuł Storytelling czy prosta komunikacja? Jak po mistrzowsku pisać, mówić i prezentować
Autor: Piotr Garlej
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Onepress
Rok wydania: 2024
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Storytelling czy prosta komunikacja? Jak po mistrzowsku pisać, mówić i prezentować w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Storytelling czy prosta komunikacja? Jak po mistrzowsku pisać, mówić i prezentować PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.