Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Jednym z fragmentów kształcenia obcojęzycznego jest rozwijanie wypowiedzi ustnej, która powinna charakteryzować się autentycznością i spontanicznością, wyrażając jednocześnie tożsamość osoby wypowiadającej się. Celom tym przyświecało poruszane w książce pdf zagadnienie użycia w nauczaniu języka francuskiego różnorodnych dzieł malarstwa, które miały zachęcać uczących się do twórczej i osobistej interpretacji a także do wyrażania swoich odczuć, przekonań i wrażeń. Twórca zauważył, że dzieła malarskie silnie oddziaływają na kreatywność i wyobraźnię, pobudzając jednocześnie osobistą intencję komunikacyjną, rozpatrywaną tu z perspektywy wypowiedzi obcojęzycznej. Przedstawił równocześnie dydaktyczne wykorzystanie malarstwa a także dokonał krytycznej analizy różnorodnych praktyk dydaktycznych opartych na obrazie, proponując swoją metodologię pracy w formie treningu kreatywności stymulowanego za pomocą dzieł sztuki. Książka w języku francuskim. Autor jest lekarzem nauk humanistycznych w zakresie językoznawstwa, nauczycielem akademickim, wykładowcą języków francuskiego i hiszpańskiego, pracownikiem Zakładu Językoznawstwa Francuskiego Instytutu Filologii Romańskiej Uniwersytetu Wrocławskiego.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Stimuler la Parole a Travers la Peinture. L’entrainement a la Creativite Dans la Perspective du Developpement de L’expression Orale en Langue Etrangere |
Autor: | Wiater Aleksander |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Oficyna Wydawnicza Atut |
Rok wydania: | 2016 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.