Średnia Ocena:
Sprzedaż produktów reklamowych. Kwalifikacja a.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Podręcznik. Technikum
Podręcznik zawiera wybrane treści nowej podstawy programowej dla technika organizacji reklamy. Dostosowany jest do kształcenia w nowej formule i zgodna z kwalifikacją "A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych". Przedstawia proces sprzedaży produktów reklamowych od poszukiwania potencjalnych reklamodawców, poprzez negocjacje i dokumentację związaną ze sprzedażą, aż do tworzenia produktów reklamowych i ich odbioru przez klienta. Liczne przykłady i ćwiczenia pozwalają zrozumieć zasady tworzenia produktów reklamowych zgodnych z oczekiwaniami klienta.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Sprzedaż produktów reklamowych. Kwalifikacja a.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Podręcznik. Technikum |
Autor: | Pańczyk Małgorzata |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo eMPi2 |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Sprzedaż produktów reklamowych. Kwalifikacja a.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Podręcznik. Technikum PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!
Recenzje
Wszystko co musisz wiedzieć o produktach reklamowych jest w tej pozycji. Podręcznik zwarty i skondensowany.
Doprawdy nie wiem, jak można podręcznik zawierający tyle błędów merytorycznych polecić i zatwierdzić jako główny podręcznik do zdania kwalifikacji A.26. Nieudana wg mnie propozycja.