
Średnia Ocena:
Społeczne i Edukacyjne Uwarunkowania Rozwoju oraz Funkcjonowania Dzieci i Młodzieży z Niepełnosprawnością. Tom 8
Myślą przewodnią przedłożonego tomu Społeczne i edukacyjne uwarunkowania rozwoju a także funkcjonowania dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością jest spojrzenie na zadania instytucji szkoły a także uwarunkowania i wyniki procesu kształcenia w kontekście rozwoju uczniów. Z jednej strony proces edukacji szkolnej traktowany jest jako kluczowy fragment wsparcia, wyznaczany potencjałem jego uczestników, a z drugiej – powinien on służyć rozwojowi uczniów. Na całość opracowania składają się trzy części. W pierwszej autorzy skupiają się na problematyce rozwoju emocjonalnego a także społecznego dzieci i młodzieży niepełnosprawnej. Element druga obejmuje wybrane zagadnienia funkcjonowania szkoły osadzonej w tyglu różnorodnych oczekiwań społecznych względem tej instytucji. W ostatniej części Czytelnik znajdzie teksty ukazujące złożoność uwarunkowań samego procesu kształcenia uczniów niepełnosprawnych. W niektórych przypadkach są one odnoszone do oczekiwań społecznych, w innych ukonstytuowane głownie na samych potrzebach uczestników procesu kształcenia.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Społeczne i Edukacyjne Uwarunkowania Rozwoju oraz Funkcjonowania Dzieci i Młodzieży z Niepełnosprawnością. Tom 8 |
Autor: | Opracowanie zbiorowe |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Oficyna Wydawnicza Impuls |
Rok wydania: | 2009 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|

Społeczne i Edukacyjne Uwarunkowania Rozwoju oraz Funkcjonowania Dzieci i Młodzieży z Niepełnosprawnością. Tom 8 PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!