Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Myślą przewodnią przedłożonego tomu Społeczne i edukacyjne uwarunkowania rozwoju a także funkcjonowania dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością jest spojrzenie na zadania instytucji szkoły a także uwarunkowania i wyniki procesu kształcenia w kontekście rozwoju uczniów. Z jednej strony proces edukacji szkolnej traktowany jest jako kluczowy fragment wsparcia, wyznaczany potencjałem jego uczestników, a z drugiej – powinien on służyć rozwojowi uczniów. Na całość opracowania składają się trzy części. W pierwszej autorzy skupiają się na problematyce rozwoju emocjonalnego a także społecznego dzieci i młodzieży niepełnosprawnej. Element druga obejmuje wybrane zagadnienia funkcjonowania szkoły osadzonej w tyglu różnorodnych oczekiwań społecznych względem tej instytucji. W ostatniej części Czytelnik znajdzie teksty ukazujące złożoność uwarunkowań samego procesu kształcenia uczniów niepełnosprawnych. W niektórych przypadkach są one odnoszone do oczekiwań społecznych, w innych ukonstytuowane głownie na samych potrzebach uczestników procesu kształcenia.
| Szczegóły | |
|---|---|
| Tytuł | Społeczne i Edukacyjne Uwarunkowania Rozwoju oraz Funkcjonowania Dzieci i Młodzieży z Niepełnosprawnością. Tom 8 |
| Autor: | Opracowanie zbiorowe |
| Rozszerzenie: | brak |
| Język wydania: | polski |
| Ilość stron: | |
| Wydawnictwo: | Oficyna Wydawnicza Impuls |
| Rok wydania: | 2009 |
| Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
|---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.