Słowa kluczowe okładka

Średnia Ocena:


Słowa kluczowe

Powrót słów ważnych do praktyki informacyjnej zrodził nowe kłopoty natury zarówno teoretycznej, jak i praktycznej. Przede wszystkim dotyczą one efektywności używania słów ważnych w etykietowaniu i wyszukiwaniu informacji w wielkim, uniwersalnym i słabo kontrolowanym systemie rozproszonym (w poprzedniej epoce rozwoju systemów informacyjnych słowa ważne używane były w stosunkowo małych, kontrolowanych systemach dziedzinowych), lecz także teoretycznego problemu tożsamości obecnie używanych słów ważnych z zamierzchłymi typowymi i nieklasycznymi językami słów kluczowych, i ich relacji do języka naturalnego używanego w funkcji metainformacyjnej."Autor nie ograniczył się tylko do prezentacji, lecz zamieścił swoje oceny i przemyślenia, które skłoniły go do rozważań, czy mamy do czynienia ze sztucznym mową słów kluczowych, czy również w istocie jest to mowa naturalny używany w funkcji metainformacyjnej, i zadania zapytania o przyszłość języków słów ważnych we współczesnych systemach informacji."Z recenzji wydawniczej prof. dr hab. Bożenny Bojar

Szczegóły
Tytuł Słowa kluczowe
Autor: Babik Wiesław
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Słowa kluczowe w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Słowa kluczowe PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.