Shadery. Zaawansowane programowanie w GLSL okładka

Średnia Ocena:


Shadery. Zaawansowane programowanie w GLSL

Programowanie procesorów graficznych (GPU) staje się coraz popularniejsze. Losy się tak przede wszystkim z powodu szybko rozwijającego się rynku gier i zapotrzebowania na deweloperów w tej dziedzinie, lecz też z powodu wysokich możliwości obliczeniowych dostarczanych przez te układy. Shadery (programy wykonywane przez GPU) w przeciągu paru ostatnich lat diametralnie się rozwinęły. Aktualnie w OpenGL 4.5 dostępnych jest ich sześć, co jest dużym wzrostem w stosunku do dwóch, w stale wszechobecnym, choć archaicznym już OpenGL 2.1. Są one wykorzystywane głównie do zadań związanych z odwzorowywaniem fizycznych własności świata w celu wyświetlania realistycznej grafiki trójwymiarowej, lecz także coraz częściej do rozwiązywania bardziej ogólnych kłopotów natury matematycznej i algorytmicznej. Książka ta zawiera wyczerpujący opis języka programowania shaderów GLSL w odsłony 4.50. Stanowi ona niezbędnik dla każdego kto zamierza dynamicznie odnaleźć się w nowoczesnej grafice trójwymiarowej. Dowiesz się: Czym są shadery? Jak wygląda architektura współczesnego GPU i jakie ma ona znaczenie od strony programistycznej Jak programować potok renderujący Na czym polega i jak funkcjonuje teselacja Czym jest i jak programuje się shader obliczeniowy (ang. compute shader)

Szczegóły
Tytuł Shadery. Zaawansowane programowanie w GLSL
Autor: Sobiesiak Karol, Sydow Piotr
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2015
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Shadery. Zaawansowane programowanie w GLSL w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Shadery. Zaawansowane programowanie w GLSL PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • kaczka777

    bardzo niezła książka, rzeczowe info lecz za droga. Cena to jedyny zarzut. Jednak można kupić w promocji i to rozwiązuje problem.

  • mironka

    nie jestem w stanie się do niczego przyczepić w tej książce. nieźle napisana, rzeczowa i wszystkie info w niej zawarte są spisane w sposób przejrzysty i jasny.

  • natureczka

    wszystko w pigułce, bardzo się cieszę, że trafiłam na taką książkę, w której mam info od A-Z.

  • kapto

    nieźle napisana, przyda się każdemu kto programuje procesory graficzne.

  • kamilamalinowska123

    naprawdę nieźle napisana i łatwa w odbiorze. zalecam