Scientific Advertising. Naukowa reklama. 21 legendarnych zasad pisania tekstów reklamowych okładka

Średnia Ocena:


Scientific Advertising. Naukowa reklama. 21 legendarnych zasad pisania tekstów reklamowych

Poznaj Claude'a Hopkinsa, nazywanego „Arystotelesem reklamy”. Co takiego wiedział o tworzeniu reklam, czego nie wiedzą inni? Gdybyś stworzył reklamę, która zdobyłaby najwyższe laury, jakie przyznawane są w reklamowej branży, chyba Claude Hopkins nie zainteresowałby się nawet Twoim imieniem. Lecz jeśli – z dala od laurów, opublikowałbyś „brzydką” reklamę, której efekty byłyby lepsze od przeciętnych, Hopkins na pewno nie zaznałby spokoju, póki nie poznałby sposobu, w jaki je osiągnąłeś. Tego chciał od reklamy – rezultatów, nie nagród w konkursach. Chciał, żeby agencje reklamowe umiały sprzedawać produkty przy pomocy reklamy, zamiast sprzedawać same siebie… reklamodawcom. To oznacza odpowiedzialność. Wymagać, żeby reklama sprzedawała towar, który promuje. I żądać monitorowania jej rezultatów. Dlatego tak rzadko dzisiaj mówi się o tym geniuszu reklamy. Kto chciałby stawać każdego dnia twarzą w twarz z rzeczywistym adresatem reklamy – z klientem – i znosić jego niepodważalny i bezwzględny werdykt. Hopkins uważał, że czas spędzony na różnorakie podejrzane teorie reklamy to czas stracony. Ten sam czas poświęcony na sprzedaż w prawdziwym świecie byłby – jego zdaniem – wart wielokrotnie więcej. Jeśli i Ciebie interesują konkretne rezultaty, pomoże Ci je osiągnąć biblia reklamy i marketingu, którą właśnie trzymasz w ręce. David Ogilvy powiedział o książce pdf Scientific Advertising: „Kto nie czytał tej książki przynajmniej siedmiokrotnie, nie powinien mieć nic wspólnego z reklamą”.

Szczegóły
Tytuł Scientific Advertising. Naukowa reklama. 21 legendarnych zasad pisania tekstów reklamowych
Autor: Hopkins Claude
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Złote Myśli
Rok wydania: 2011
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Scientific Advertising. Naukowa reklama. 21 legendarnych zasad pisania tekstów reklamowych w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Scientific Advertising. Naukowa reklama. 21 legendarnych zasad pisania tekstów reklamowych PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.