Czytaj więcej:
Zobacz podgląd SPFA. Samobieżna artyleria lufowa. Przegląd techniki wojskowej XXI wieku. Część 3 pdf poniżej lub w przypadku gdy jesteś jej autorem, wgraj własną skróconą wersję książki w celach promocyjnych, aby zachęcić do zakupu online w sklepie empik.com. SPFA. Samobieżna artyleria lufowa. Przegląd techniki wojskowej XXI wieku. Część 3 Ebook
podgląd online w formacie PDF tylko na PDF-X.PL. Niektóre ebooki nie posiadają jeszcze opcji podglądu, a inne są ściśle chronione prawem autorskim
i rozpowszechnianie ich jakiejkolwiek treści jest zakazane, więc w takich wypadkach zamiast przeczytania wstępu możesz jedynie zobaczyć opis książki, szczegóły,
sprawdzić zdjęcie okładki oraz recenzje.
Podgląd niedostępny.
swojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!
Średnia Ocena:
SPFA. Samobieżna artyleria lufowa. Przegląd techniki wojskowej XXI wieku. Część 3
Artyleria samobieżna miała własny debiut podczas II wojny światowej. Jako pierwsi wprowadzili ją Niemcy. Inne armie dynamicznie podążyły ich śladem. Artyleria samobieżna dziś przechodzi drugą młodość. Standardem stał się zasięg ognia prowadzony na odległość 40 km, a trwają prace ponad dwukrotnym jego zwiększeniem. Stosowana amunicja trafia w cele punktowe z dokładnością 99%. W książce pdf zaprezentowano 20 dział i moździerzy samobieżnych.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | SPFA. Samobieżna artyleria lufowa. Przegląd techniki wojskowej XXI wieku. Część 3 |
Autor: | Pietrzak Wiesław B. |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | E-bookowo |
Rok wydania: | 2016 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
SPFA. Samobieżna artyleria lufowa. Przegląd techniki wojskowej XXI wieku. Część 3 PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!