SEXEDPL. Rozmowy Anji Rubik o dojrzewaniu, miłości i seksie okładka

Średnia Ocena:


SEXEDPL. Rozmowy Anji Rubik o dojrzewaniu, miłości i seksie

Osiemnaście rozmów. Ogrom merytorycznej wiedzy. Zero pruderii. I jedna postać, rozpoznawalna na całym świecie: Anja Rubik. Dzielna i przełomowa kampania #SEXEDPL kilka miesięcy temu podbiła polski internet. Teraz pora na sygnowaną nazwiskiem top modelki książkę skierowaną do młodych ludzi. Premiera „#SEXEDPL. Rozmowy Anji Rubik o dojrzewaniu, miłości i seksie” w księgarniach już 19 września. Anja Rubik dała się poznać nie tylko jako jedna z najbardziej uznanych modelek na świecie, lecz także oddana aktywistka społeczna. W minionym roku stworzyła kampanię #SEXEDPL, której twarzami stali się pomiędzy innymi Monika Brodka, Maffashion, Robert Biedroń i Maciej Stuhr. Na potrzeby książki Rubik przeprowadziła rozmowy z kilkunastoma ekspertkami i ekspertami, których otwarcie pyta o wszystko, co w polskim społeczeństwie nierzadko kategoryzowane jest jako tabu. Kiedy jest niezły czas na pierwszy raz i jak się do niego przygotować? Co to jest grooming, seksting i consent? W jaki sposób rozpoznać infekcje przenoszone drogą płciową i gdzie je leczyć? Jak dobrać najlepszą metodę antykoncepcji? Czy kobieta, która spędziła noc z inną kobietą, jest już lesbijką? W czym może nam pomóc masturbacja? „#SEXEDPL” obejmuje wszystko, co powinniśmy wiedzieć, lecz nierzadko wstydzimy się zapytać. Książkę wyróżnia niezwykła oprawa wizualna. Komiksy słynnej w sieci jako Kiciputek Katarzyny Babis i zdjęcia Zuzy Krajewskiej dodają całości dynamiki, lekkości i elegancji. Cały projekt powstał we współpracy z młodymi ludźmi – w książce pdf pojawią się wyniki sesji zdjęciowej #sexedpl, w której wzięło udział niemal sześćdziesiąt osób z Polski, Szwecji, Anglii a także Białorusi. Dziewczyny, chłopaki, osoby niebinarne a także pary, które odpowiedziały na zaproszenie Anji Rubik, to tylko element ruchu społecznego #SEXEDPL. Porządna dawka wiedzy podana jest w taki sposób, że ciężko się od niej oderwać. Mimo że książka ebook adresowana jest przede wszystkim do młodzieży, tak naprawdę skorzysta z niej każdy, kto chce poszerzyć własną wiedzę o tematy związane z ciałem i intymnością. Zapomnijcie o „Sztuce kochania”. Pora na „#SEXEDPL” – świetną lekturę w sam raz na nasze czasy, która w nowoczesny, merytoryczny, a zarazem przyjazny sposób podchodzi do zagadnień, które w polskim społeczeństwie zbyt nierzadko są zamiatane pod dywan. Książka „#SEXEDPL” została pomyślana tak, by była osiągalna i dostępna dla jak największego grona odbiorców – kosztować będzie jedynie 19 złotych. Tak niska cena wynika z non profitowego charakteru publikacji – zarówno Anja Rubik, jak i Wydawnictwo W.A.B. zrezygnowali z jakichkolwiek przychodów z książki. Dochody ze sprzedaży zostaną przekazane na rzecz Fundacji #SEXEDPL.

Szczegóły
Tytuł SEXEDPL. Rozmowy Anji Rubik o dojrzewaniu, miłości i seksie
Autor: Rubik Anja
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo W.A.B.
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki SEXEDPL. Rozmowy Anji Rubik o dojrzewaniu, miłości i seksie w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

SEXEDPL. Rozmowy Anji Rubik o dojrzewaniu, miłości i seksie PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Pobierz PDF

Nazwa pliku: kl.6 - lista zadań.pdf - Rozmiar: 179 kB
Głosy: 0
Pobierz
Nazwa pliku: test_wiedzy.pdf - Rozmiar: 76.2 kB
Głosy: -13
Pobierz

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • Anonim

    Wreszcie cała Polska zacznie mówić o seksie!

  • mellowfruit

    Super książka! Tego nam brakowało na polskim rynku wydawniczym.

  • anonymous

    Brawo za wydanie tej książki ! W końcu kluczowy głos w sprawach, o których do tej pory mówiło sie wcale lub w konfesjonale.

  • Sebastian

    Edukacja seksualna w polskich szkołach to porażka. Mamy 2018 rok i taka książka ebook w ogóle jest wydawana (bo jest potrzebna!), to mówi samo za siebie. ;)

 

SEXEDPL. Rozmowy Anji Rubik o dojrzewaniu, miłości i seksie PDF transkrypt - 20 pierwszych stron:

 

Strona 1 Lista zadań - Miłej pracy! str. 1/2 ................................................................................. ............ ................. ................. imię i nazwisko lp. w dzienniku klasa data 1. Wstaw znak < lub > : a) −18 . . . . . . . − 16 b) 5 . . . . . . . − 13 c) −6 . . . . . . . 0 d) −45 . . . . . . . − 54 2. Liczbą przeciwną do −4 1 jest: 2 A. 4 21 B. −|4 21 | C. 2 9 D. − 92 3. Uporządkuj liczby: −8,6, −4,5, 2,6, −13,8, −7,9, −9,1 od największej do najmniejszej. 4. Odczytaj, jakie liczby zaznaczono na osiach liczbowych. 5. Czy poniższe równania i nierówności są prawdziwe? Wstaw znak X w odpowiednią kratkę. |9| > 0 TAK NIE |−3| = −3 TAK NIE −|8| < −8 TAK NIE −|−7| < 1 TAK NIE 6. Uporządkuj liczby w kolejności od najmniejszej do największej. −2 0 |−3| −|4| −|−5| |8| 7. Zaznacz na poniższej osi liczbowej liczby: 0, 15, −40, −35, −50. 40 60 8. Dokończ zdania. Wybierz właściwe odpowiedzi spośród A lub B oraz C lub D. Na lewo od liczby −7 na osi liczbowej znajdziemy A. −8 B. −6 liczbę . . . . . . . . . . . Liczbą większą od −50 jest liczba . . . . . . . . . . . C. −50, 01 D. −49, 99 9. Liczby: − 7 , − 13 , −1,2, −0,3, − 1 , −2 1 zaznaczono na osi liczbowej. Dopasuj te liczby do 4 5 2 4 odpowiednich liter. 10. Podkreśl wszystkie liczby większe od −3,1 i jednocześnie mniejsze od −2,3. −3,2 −3 −2,1 −2 35 3 −2 − 49 2,75 −2,9 − 25 − 14 5 Wybór zadań: Justyna Piekutowska 1966863 Copyright © Gdańskie Wydawnictwo Oświatowe Strona 2 Astr. 2/2 11. Oblicz: a) 17 + (−26) = . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . d) 35 − 57 = . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . b) (−12) + 37 = . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . e) (−28) − 19 = . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . c) (−34) + (−26) = . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . f) (−19) − (−32) = . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 12. Pomniejsz liczbę −3 1 o 3. 2 13. W niedzielę temperatura wynosiła −13∘ C, a w poniedziałek była o 3∘ C niższa. Jaka tempe- ratura była w poniedziałek? Zapisz odpowiednie działanie. 14. Uzupełnij zdania odpowiednimi liczbami z ramki. 98 −39 a) Suma liczb −64 i 25 jest równa . . . . . . . . . . . . −89 39 b) Gdy od liczby −64 odejmiemy 25, to otrzymamy . . . . . . . . . . . . 15. Oceń prawdziwość poniższych zdań. Wstaw znak X w odpowiednią kratkę. Wynik dodawania −12 + 10 jest liczbą ujemną. prawda fałsz Wynik odejmowania −18 − (−22) jest liczbą ujemną. prawda fałsz 16. Oblicz: 5 a) −4 + 7 = . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . c) −3 + (−2,5) = . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . b) 6 − 8,8 = . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . d) −2 − −1 14 = . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 17. Podkreśl wyrażenia o tym samym wyniku. 27 − ((−27) + 27) −27 + ((−27) − (−27)) (27 − (−27)) − 27 18. Oblicz: a) −6 + 10 − (−4) = . . . . . . . . . . . . . . . . b) 25 − 36 + 43 − 52 = . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 19. Uzupełnij: a) 22 + . . . . . . . . . . . = −77 c) −66 − . . . . . . . . . . . = −93 b) . . . . . . . . . . . + 41 = −53 d) . . . . . . . . . . . − 64 = −16 20. Oblicz: a) −2,7 + 1,3 = b) −1 32 + −2 15 = c) −2,3 − 1,6 = d) −3 67 − −1 23 = 21. Używając tylko liczb podanych w ramce, uzupełnij równości: −14 7 a) . . . . . . . + . . . . . . . + . . . . . . . = −8 −7 −1 8 b) . . . . . . . − . . . . . . . − . . . . . . . = −16 22. Jaką najmniejszą liczbę całkowitą można wstawić w miejsce kropek? a) −14 + . . . . . . . >0 b) −4 − . . . . . . . <0 Wybór zadań: Justyna Piekutowska 1966863 Copyright © Gdańskie Wydawnictwo Oświatowe