Średnia Ocena:
Rynek książki w Polsce 2016. Targi instytucje media
Dziewiętnasta edycja sztandarowej publikacji Biblioteki Analiz. W pięciu tomach omówione zostały zmiany, jakie zaszły na rynku książki w Polsce w 2015 i połowie 2016 roku.Tom „Targi, instytucje, media” zawiera zestawienie najistotniejszych instytucji i organizacji związanych z książką, a także wykaz mediów branżowych. W tomie podsumowujemy sytuację w sektorze targów książki, zamieszczamy też szczegółowy przegląd wszystkich najistotniejszych imprez targowych w Polsce.Spis treści: 1. Wprowadzenie 2. Targi książki w Polsce 3. Instytucje kultury 4. Szkolnictwo wyższe 5. Fundacjee
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Rynek książki w Polsce 2016. Targi instytucje media |
Autor: | Dobrołęcki Piotr, Dobrołęcka Daria |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Biblioteka Analiz |
Rok wydania: | 2016 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Rynek książki w Polsce 2016. Targi instytucje media PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!