Rynek książki w Polsce 2014. Targi, instytucje, media okładka

Średnia Ocena:


Rynek książki w Polsce 2014. Targi, instytucje, media

Siedemnasta edycja sztandarowej publikacji Biblioteki Analiz. W pięciu tomach omówione zostały zmiany, jakie zaszły na rynku książki w Polsce. Tom „Targi i instytucje” Nowy tom zawierający zestawienie najistotniejszych instytucji i organizacji związanych z książką, a także wykaz mediów branżowych. W tomie podsumowujemy sytuację w sektorze targów książki, zamieszczamy też szczegółowy przegląd wszystkich najistotniejszych imprez targowych w Polsce.

Szczegóły
Tytuł Rynek książki w Polsce 2014. Targi, instytucje, media
Autor: Dobrołęcki Piotr, Dobrołęcka Daria
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Biblioteka Analiz
Rok wydania: 2014
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Rynek książki w Polsce 2014. Targi, instytucje, media w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Rynek książki w Polsce 2014. Targi, instytucje, media PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.