Rynek książki w Polsce 2009. Wydawnictwa okładka

Średnia Ocena:


Rynek książki w Polsce 2009. Wydawnictwa

Dwunasta edycja sztandarowej publikacji Biblioteki Analiz. Omówione w niej zostały zmiany, jakie zaszły na rynku książki w Polsce w 2008 i pierwszej połowie 2009 roku. Tom I Wydawnictwa Istotną element publikacji stanowią pogłębione analizy różnorakich sektorów rynku książki (literatura piękna, książka ebook dziecięca, szkolna, naukowa, literatura religijna, kartografia i przewodniki, albumy). Ponadto zamieszczono prezentacje największych firm wydawniczych w Polsce (m.in. opisy i charakterystyki przedsiębiorstw, info o generowanych obrotach, wielkości produkcji wydawniczej, zatrudnieniu). Książkę uzupełniają liczne tabele i zestawienia – m.in. z efektami badań czytelnictwa, danymi na temat wielkości produkcji wydawniczej, informacjami o nakładach książek. Dodatkowo tematyka została diametralnie rozszerzona o zagadnnienia związane z digitalizacją treści i jej dystrybucją w świeżych kanałach dystrybucji.

Szczegóły
Tytuł Rynek książki w Polsce 2009. Wydawnictwa
Autor: Gołębiewski Łukasz, Frołow Jakub, Waszczyk Paweł
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Biblioteka Analiz
Rok wydania: 2009
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Rynek książki w Polsce 2009. Wydawnictwa w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Rynek książki w Polsce 2009. Wydawnictwa PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.