Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Świeża publikacja z zakresu komunikacji autorstwa logopedy medialnego, coacha, eksperta personal brandingu Katarzyny Bąkowicz i dziennikarza prasowego, wydawcy portalu internetowego, redaktora i lektora telewizyjnego Marcina Kozłowskiego. Książka ebook w przystępny sposób omawia zagadnienia związane z komunikacją międzyludzką, dlatego ściśle koresponduje z przekazem dotyczącym rozwoju osobistego. Czy ludzie mają ogony? Dlaczego powinniśmy unikać foteli? Jakie plusy ma korek od wina? Na te i inne zapytania odpowiada książka ebook "Rozmowy o rozmowach, czyli miej głos i nie wahaj się go użyć!". "Rozmowy..." to seria pełnych praktycznych porad i dowcipnego dystansu wywiadów o tym, jak odpowiednio komunikować się z innymi i jak przełożyć to na sukces zawodowy i prywatny.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Rozmowy o rozmowach czyli miej głos i nie wahaj się go użyć! |
Autor: | Bąkowicz Katarzyna, Kozłowski Marcin |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Oficyna Wydawnicza Impuls |
Rok wydania: | 2016 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.
Recenzje
Komunikacja jest nieodzownym fragmentem istnienia w społeczeństwie. Bez niej tak naprawdę nie istniejemy. Jednak jej formy zmieniają się zależnie od kultury, okoliczności, obyczajów czy możliwości technologicznych służących porozumiewaniu się. Musimy się komunikować, niezależnie od stylu życia, zainteresowań, miejsca, w którym żyjemy. To warunek naszego funkcjonowania w świecie.Książka Rozmowy o rozmowach, czyli miej głos i nie wahaj się go użyć jest zapisem rozmowy Marcina Kozłowskiego (dziennikarza prasowego, wydawcy portalu, redaktora i lektora telewizyjnego) z Katarzyną Bąkowicz (logopedy medialnego, coacha, eksperta personal brandingu) o komunikowaniu. Oboje są ekspertami w tej dziedzinie, bowiem na co dzień zajmują się nie tyle przekazywaniem informacji, co raczej kreowaniem pewnej rzeczywistości. Katarzyna Bąkowicz jako logopeda medialny pomaga biznesmenom lepiej komunikować się z klientami, politykom - skuteczniej przekonywać do własnych racji, a zwykłym ludziom – przekazywać innym własne emocje.Nie jest to klasyczny wywiad, choć na to wskazywać by mogła forma książki. Jest to raczej ukierunkowany na konkretny cel podręcznik, który dzięki luźniejszej formie rozmowy, której przysłuchuje się czytelnik, przekazuje pewne refleksje i rady na temat sposobów komunikowania się. Katarzyna Bąkowicz wielokrotnie podkreśla, że w procesie tym kluczowe są szczerość i prawda. Nie można wyuczyć się pewnych gestów, które świadczyć będą o „otwartości” i „szczerych intencjach” mówiącego. W rozmowie kluczowy jest kontekst, tembr głosu, emocje, mimika twarzy. Pozbawiony tego komunikat może okazać się nieczytelny, może również zostać źle zrozumiany. We współczesnej kulturze coraz mniej mamy jednak kontaktów osobistych. Komunikujemy się za pomocą rozmaitych urządzeń, a mimo to staramy się wzbogacać nasze wypowiedzi o kontekst emocjonalny, dodając do tekstów liczne emotikony.Autorzy przechodzą wspólnie przez kolejne etapy komunikacji, podając przykłady i udzielając porad, w jaki sposób stać się lepszym, bardziej zrozumiałym mówcą. Czasem starczy przemienić sposób intonowania czy postawę podczas mówienia, by wywierać lepsze wrażenie na słuchających. Katarzyna Bąkowicz stara się obalać pewne mity, utrwalane w licznych podręcznikach komunikacji, udowadniając, że tej sztuki nie można nauczyć się z książek. Kluczowy jest osobisty kontakt z nauczycielem, który wskaże błędy i pomoże je skorygować. Opiera się tu na swoim bogatym doświadczeniu, być może także usiłuje zachęcić do skorzystania ze swej pomocy. Odsłaniając bowiem kulisy własnej pracy, pokazuje, że spotkanie z coachem może przynieść dużo dobrego, dając możliwość spojrzenia z pewnego dystansu na własne życie, a tym samym na wyjście z bezpiecznego skorupy.Książkę czyta się miło przy kawie w kawiarni. Jest właśnie taką luźną rozmową, która może wnieść dużo dobrego w nasz sposób komunikowania się z innymi. źródło: http://www.granice.pl/recenzja,rozmowy-o-rozmowach,15178