Średnia Ocena:
Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedzą kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutujących
Rozmowa kwalifikacyjna to rodzaj egzaminu. Zdasz — otrzymasz propozycję pracy. Nie zdasz — musisz próbować dalej. Do skutku. Tak jak w przypadku każdego innego egzaminu, pozytywny czy również negatywny efekt niekoniecznie świadczy o twoich kompetencjach zawodowych. Na pewno jednak jest dla ciebie sygnałem, czy posiadasz bardzo cenną umiejętność, która nie występuje niestety zbyt powszechnie. Prawda o rozmowach kwalifikacyjnych jest taka: większość kandydatów przepada, ponieważ nie potrafią się zaprezentować, czyli sprzedać własnych umiejętności. Nawet jeśli rekruter ma jak najlepsze intencje. Autorka (Angelika Śniegocka - zawodowo dyrektor personalna, z zamiłowania coach kariery) wie o tym bardzo dobrze. Od lat prowadzi rozmowy z kandydatami do pracy. Wie, co trzeba zrobić, by przekonać do siebie każdego rekrutującego. Zdradzi ci tę tajemnicę na kartach własnej książki. Trzecie wydanie jest wynikiem rozmów z czytelnikami dwóch poprzednich edycji. Autorka dowiedziała się z nich, że pomogła przemienić pracę wielu osobom, jednak znalazły się i takie, w przypadku których proponowany przez nią system po prostu nie zadziałał. Zaczęła się zastanawiać ponad przyczynami i... odnalazła odpowiedź. Jaką? O tym w książce.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedzą kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutujących |
Autor: | Śniegocka Angelika |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Helion |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedzą kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutujących PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!