Retoryka mediów. Retoryka w mediach okładka

Średnia Ocena:


Retoryka mediów. Retoryka w mediach

Retoryka to sztuka mówienia. Słowo sztuka prezentuje wysoki stopień umiejętności. Słowo sztuka jest bardzo cudowne – i wtedy, kiedy myślimy o artyzmie, i wtedy, kiedy myślimy o dobrym rzemiośle. Lecz od słowa sztuka pochodzi bardzo zły przymiotnik – to jest słowo sztuczny. Sztuczny to już „niedobry”. Kiedyś słowo sztuczny znaczyło „zgodny z regułami sztuki”, lecz dziś sztuczny znaczy także „fałszywy”. Kiedy mówimy o retoryce, nierzadko myślimy nie tyle o sztuce, ile o sztuczności; o tym, że robimy coś dla wizerunku, że robimy coś dla pozoru. A także często, że ta retoryka służy nie tyle porozumieniu, ile manipulacji. Więc ta umiejętność nie jest po to, aby być razem z innymi ludźmi – jak to kiedyś bywało – tylko po to, aby kogoś gdzieś daleko, tam gdzie on wcale nie chce, zaprowadzić. prof. dr hab. Jerzy Bralczyk Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Szczegóły
Tytuł Retoryka mediów. Retoryka w mediach
Autor: Marcjanik Małgorzata
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR
Rok wydania: 2012
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Retoryka mediów. Retoryka w mediach w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Retoryka mediów. Retoryka w mediach PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.