Średnia Ocena:
Religia, religijność, duchowość. W poszukiwaniu nowych perspektyw
Książka ebook gromadzi efekty badań prowadzonych w polu problemowym wyznaczonym przez trzy ważne pojęcia: religię, religijność i duchowość. Badania te dotyczą najrozmaitszych aspektów zjawisk religijnych, a podejmowane są z wielu perspektyw teoretycznych – psychologicznej, socjologicznej, historycznej i filozoficznej.Swoistym zwornikiem i punktem odniesienia tych różnorodnych tematycznie i dyscyplinarnie tekstów jest osoba i twórczość polskiego pioniera badań ponad psychologią duchowości – dr. hab. Pawła M. Sochy. To właśnie Jemu dedykują własne prace koleżanki i uczniowie, penetrujący niewystarczająco zbadane albo w ogóle do tej pory pomijane obszary poznawcze i poszukujący świeżych perspektyw badawczych. Wielość poruszanych tematów, mnogość przyjętych stanowisk teoretycznych a także różnorodność zastosowanych metod badawczych pozwalają na ukazanie fascynującego spektrum kłopotów wyłaniających się na stykach dyscyplin naukowych zajmujacych się zjawiskiem religii. Wszystko to sprawia, że książka ebook może stanowić źródło inspiracji nie tylko dla przedstawicieli dyscyplin podejmujących naukową refleksję ponad religią, ale w ogóle dla wszystkich czytelników zainteresowanych bogactwem współczesnych przejawów religii, religijności i duchowości.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Religia, religijność, duchowość. W poszukiwaniu nowych perspektyw |
Autor: | Opracowanie zbiorowe |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Religia, religijność, duchowość. W poszukiwaniu nowych perspektyw PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!