Średnia Ocena:
Relacje z Mediami
Dziennikarstwo gospodarcze uznawano jeszcze całkiem niedawno za dziedzinę marginalną bądź mało interesującą dla ogółu odbiorców. Obecnie zdarza się, że wiadomość ze świata biznesu jest newsem dnia. Przede wszystkim jednak odbiorcy informacji chcą wiedzieć, jak na co dzień funkcjonują przedsiębiorstwa i co jest przyczyną ich sukcesów bądź porażek.Niniejszy przewodnik zawiera praktyczne porady dla każdego, kto chciałby się dowiedzieć, jak współpracować i skutecznie komunikować się z mediami - zarówno podczas kryzysu, jak i w okresie prosperity. Czytelnik dowie się, w jaki sposób funkcjonują media, a więc pomiędzy innymi:co stanowi motywację dla prasy,dlaczego reporterzy zajmują się określonymi rodzajami wydarzeń,w jakim celu reporterzy zadają poszczególne pytania,w jaki sposób media decydują o wyborze materiału.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Relacje z Mediami |
Autor: | Schenkler Irv, Herrling Tony |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wolters Kluwer |
Rok wydania: | 2009 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Relacje z Mediami PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!